Runa 9½ måned + billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Tak  Jep, og har lige kommenteret

Hihi så jeg lige Mange tak altså Vi er osse rigtig stolte af hende Smiler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

dorthemus

MoarJ skriver:

Sikke nogle dejlige billeder af hende... 

Tak

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

mullesmith2 skriver:

Ej hun er sød, hun ligner lidt mig da jeg var baby syntes jeg, det er da sjov hihi  smuk datter.

Tak  Ja det er da sjovt...for hun ligner dæleme ikke mig

Anmeld

18. marts 2011

Pia.

ÅÅå nej nu gør du det igen he he - jeg kan jo ikke stå for den smukke lille pige... jeg vil skrive som jeg gjorde på FB - Hun er så helt igennem fantastisk den pige - jeg er så vild med hende udtryg

Tak igen for kigget af din smukke pige - man kan kun blive glad af at se på smukke Runa...

Knus Pia

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Loa skriver:

Hvor er hun bare skøøøøøønno

Dejlige billeder, er især vild med to af dem, det ene hvor hun strækker sig heeeeeelt ud efter en legefigur, og det næste hvor hun ser overrasket ud..... (Der ligner hun faktisk lidt Prinsesse Isabella.... altså den kongelige, ikke min)

Tak, Lea  Ja hun ligner en lille balletdanser  Jeg er helt vild med closeup billederne af hende

Anmeld

18. marts 2011

Loa

dorthemus skriver:

Tak, Lea  Ja hun ligner en lille balletdanser  Jeg er helt vild med closeup billederne af hende

De er vild gode close up'erne af hende....... Men hvad blev hun dog så overrasket over?

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

misslea skriver:

ÅÅÅHHHH Dorthe en lækker lille sag hende Runa...!!!!

Hun har da ber de skønneste øjne.... man kan SÅ tydeligt se i hendes øjne, og hun er fuld af spilopper... heheh

Tak  Ja hun er en rigtig lille frækkert...fuld af fis og drillerier

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Loa skriver:

De er vild gode close up'erne af hende....... Men hvad blev hun dog så overrasket over?

Aner jeg ikke...jeg sad et stykke fra hende og knipsede løs uden hun opdagede det i starten. Det kom der en hel serie af sjove billeder ud af

Anmeld

18. marts 2011

Maise

åhh hvor er hun altså skøn Dorthe, er særligt vild med "gymnastik" billedet, hvor hun ligger på maven og i en smuk fremstrakt bevægelse rækker ud eftter sit legetøj. Meget elegant

Anmeld

18. marts 2011

Loa

dorthemus skriver:

Aner jeg ikke...jeg sad et stykke fra hende og knipsede løs uden hun opdagede det i starten. Det kom der en hel serie af sjove billeder ud af

Ha ha skægt.... Det ligner virkelig hun ser et eller andet helt vildt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.