Runa 9½ måned + billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

dorthemus

Pia. skriver:

ÅÅå nej nu gør du det igen he he - jeg kan jo ikke stå for den smukke lille pige... jeg vil skrive som jeg gjorde på FB - Hun er så helt igennem fantastisk den pige - jeg er så vild med hende udtryg

Tak igen for kigget af din smukke pige - man kan kun blive glad af at se på smukke Runa...

Knus Pia

Tusind tak igen, Pia  Ja hun er bestemt meget udtryksfuld..og sjov

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

<3

Så skøn!!! Og ja man tror lige at de ikke KAN blive skønnere også alligevel så sker der lige en ting som gør man smelter endnu mere!

Runa er så skøn!

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Maise skriver:

åhh hvor er hun altså skøn Dorthe, er særligt vild med "gymnastik" billedet, hvor hun ligger på maven og i en smuk fremstrakt bevægelse rækker ud eftter sit legetøj. Meget elegant

Tak Maise  Ja lille frøken solodanser

Hahaha ser lige din status, igår var vi sammen med Ansemusens lille Thias og hans primalskrig fik og Runa i gråd...hun er ikke så tough, den lille fis

Anmeld

18. marts 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Hey girls

Så synes jeg det er på tide, at vise jer og skøn og dejlig min datter Runa er

Hun er 9,5 måned gammel og udvikler sig i rivende fart. Hun er en rigtig lille frækkert og møver rundt nu i hele huset og undersøger alt i sin nærhed...potteplanter pilles ved og ledninger er også interessante. Jeg har travlt med at flytte, gemme og aflede

Hun sover på sit eget værelse, men kommer stadig ind til mig sidst på natten. Jeg ammer hende kun om dagen nu og det er en dejlig hyggestund for os begge. Hun er heldigvis blevet mere interesseret i mad og spiser nu pænt store portioner.

Hun er næsten altid glad, men kan også blive sur og vred når hun skal skiftes og ligge stille for at få tøj på og af

Om en uge skal hun starte i vuggestue...*gulp* og det er jeg meget spændt på.

Her har I lidt billeder af min skønne, store, smukke datter

HVOR ER HUN DOG LÆKKER!!!!!!! Sig mig, er det 4 bisser jeg skuer der i undermunden?? Hold da fast!!! Det må have gjort avs på den lille Runa ;-)

KRAM (fra mig, som på søndag har en datter på 1 år og som i onsdags startede i vuggeren. stor pige ;-)) 

Anmeld

18. marts 2011

2babygirls

dorthemus skriver:

Hey girls

Så synes jeg det er på tide, at vise jer og skøn og dejlig min datter Runa er

Hun er 9,5 måned gammel og udvikler sig i rivende fart. Hun er en rigtig lille frækkert og møver rundt nu i hele huset og undersøger alt i sin nærhed...potteplanter pilles ved og ledninger er også interessante. Jeg har travlt med at flytte, gemme og aflede

Hun sover på sit eget værelse, men kommer stadig ind til mig sidst på natten. Jeg ammer hende kun om dagen nu og det er en dejlig hyggestund for os begge. Hun er heldigvis blevet mere interesseret i mad og spiser nu pænt store portioner.

Hun er næsten altid glad, men kan også blive sur og vred når hun skal skiftes og ligge stille for at få tøj på og af

Om en uge skal hun starte i vuggestue...*gulp* og det er jeg meget spændt på.

Her har I lidt billeder af min skønne, store, smukke datter

nuuuuuurh Runa-fis, hvor er hun LÆKKER !!!!!

Tror hun har tynde kinder af alle de møsser hun må få

Er vild med JEG-HAR-DEN billedet hvor hun lige fanger noget legetøj

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Så skøn!!! Og ja man tror lige at de ikke KAN blive skønnere også alligevel så sker der lige en ting som gør man smelter endnu mere!

Runa er så skøn!

Tak Kirsten  Ja sådan har jeg det præcis med hende...når jeg ser hende fra lille spæd og så til nu; sikke en forandring

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

lisbethita skriver:

HVOR ER HUN DOG LÆKKER!!!!!!! Sig mig, er det 4 bisser jeg skuer der i undermunden?? Hold da fast!!! Det må have gjort avs på den lille Runa ;-)

KRAM (fra mig, som på søndag har en datter på 1 år og som i onsdags startede i vuggeren. stor pige ;-)) 

Tusind tak  Jamen hun har skam fem og så en sjette næsten ude, som driller en del for den har været længe undervejs

Ja for dælen hvor går tiden dog hurtigt...1 år!!!! Tillykke med hende

Går det godt i vuggestuen??

Anmeld

18. marts 2011

<3

dorthemus skriver:

Tak Kirsten  Ja sådan har jeg det præcis med hende...når jeg ser hende fra lille spæd og så til nu; sikke en forandring

Ja og man tror det ikke men det bliver bare ved Tjalfe og jeg sad i går og kiggede på skanningsbilleder af ham og det vilde er jo at man sagtens kan se at det er ham... Og han er bare så interesseret i at høre historierne om hvornår han blev født og om vi vidste hvad køn han havde og hvad han sagde da han kom ud osv... Og jeg smelter bare som en smørklat i solen!

Børn er det bedste i verden og mit barn er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv Den kærlighed er simpelhent så vild og altoverskyggende at hvis jeg vidste hvad jeg havde undværet ville jeg ikke have været så nervøs og tilbageholdende med at få barn

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Tina&Martin skriver:

nuuuuuurh Runa-fis, hvor er hun LÆKKER !!!!!

Tror hun har tynde kinder af alle de møsser hun må få

Er vild med JEG-HAR-DEN billedet hvor hun lige fanger noget legetøj

Taaaaak  Hun har barkede mandekinder efterhånden..totalt hærdede efter måneders skam-kysserier

Den lille solodanser

Anmeld

18. marts 2011

2babygirls

dorthemus skriver:

Taaaaak  Hun har barkede mandekinder efterhånden..totalt hærdede efter måneders skam-kysserier

Den lille solodanser

hi hi, man kan lige så godt få dem hærdet med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.