Runa 9½ måned + billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.747 visninger
78 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

dorthemus

Hey girls

Så synes jeg det er på tide, at vise jer og skøn og dejlig min datter Runa er

Hun er 9,5 måned gammel og udvikler sig i rivende fart. Hun er en rigtig lille frækkert og møver rundt nu i hele huset og undersøger alt i sin nærhed...potteplanter pilles ved og ledninger er også interessante. Jeg har travlt med at flytte, gemme og aflede

Hun sover på sit eget værelse, men kommer stadig ind til mig sidst på natten. Jeg ammer hende kun om dagen nu og det er en dejlig hyggestund for os begge. Hun er heldigvis blevet mere interesseret i mad og spiser nu pænt store portioner.

Hun er næsten altid glad, men kan også blive sur og vred når hun skal skiftes og ligge stille for at få tøj på og af

Om en uge skal hun starte i vuggestue...*gulp* og det er jeg meget spændt på.

Her har I lidt billeder af min skønne, store, smukke datter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Vial

Ih, hvor er hun blevet stor.

Dejligt at se alt det fede udstyr og flotte tøj... Ja, og selvfølgelig den dejlige pige.

Anmeld

18. marts 2011

Lulle25

Skønne skønne Runa

Anmeld

18. marts 2011

MariaJ

Så sød, så sød - som altid. Hun ligner en rigtig krudtugle

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ih, hvor er hun blevet stor.

Dejligt at se alt det fede udstyr og flotte tøj... Ja, og selvfølgelig den dejlige pige.

JA hun er sgu blevet stor  Det slog mig også lige, da jeg så billederne. Men det blir bare bedre og bedre...faneme en skam hun skal i vugger og jeg tilbage på job nu hvor hun er blevet så morsom

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

MariaJ skriver:

Så sød, så sød - som altid. Hun ligner en rigtig krudtugle

Tak Det er hun også...rigtig fræk, især når hun piller ved planterne 

Anmeld

18. marts 2011

Vial

dorthemus skriver:

JA hun er sgu blevet stor  Det slog mig også lige, da jeg så billederne. Men det blir bare bedre og bedre...faneme en skam hun skal i vugger og jeg tilbage på job nu hvor hun er blevet så morsom

Ja, det burde være omvendt. De første 6 mdr var de i vuggestue (OM NATTEN!) og så kunne man holde hygge-orlov..

Jeg nyder mine max i øjeblikket. Shit, hvor er de sjove.

Anmeld

18. marts 2011

Dansker I Holland

Kæft hvor er hun dog blevet stor Dorthe Og nej hvor er hun da bare super dejlig at se på Har du set min tråd med et billede af min datter Nikita? Sussie

Anmeld

18. marts 2011

Loa

Hvor er hun bare skøøøøøønno

Dejlige billeder, er især vild med to af dem, det ene hvor hun strækker sig heeeeeelt ud efter en legefigur, og det næste hvor hun ser overrasket ud..... (Der ligner hun faktisk lidt Prinsesse Isabella.... altså den kongelige, ikke min)

Anmeld

18. marts 2011

misslea

ÅÅÅHHHH Dorthe en lækker lille sag hende Runa...!!!!

Hun har da ber de skønneste øjne.... man kan SÅ tydeligt se i hendes øjne, og hun er fuld af spilopper... heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.