Runa 9½ måned + billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, det burde være omvendt. De første 6 mdr var de i vuggestue (OM NATTEN!) og så kunne man holde hygge-orlov..

Jeg nyder mine max i øjeblikket. Shit, hvor er de sjove.

Se det var en idé

Det blir sjovere og sjovere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Aves.

Åh hvor er hun skøn at se på...og så dejlig nysgerrig og åben at se på... skønne skønne Runa..

Anmeld

18. marts 2011

Mira0911

Sikke nogle dejlige billeder af hende... 

Anmeld

18. marts 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Hey girls

Så synes jeg det er på tide, at vise jer og skøn og dejlig min datter Runa er

Hun er 9,5 måned gammel og udvikler sig i rivende fart. Hun er en rigtig lille frækkert og møver rundt nu i hele huset og undersøger alt i sin nærhed...potteplanter pilles ved og ledninger er også interessante. Jeg har travlt med at flytte, gemme og aflede

Hun sover på sit eget værelse, men kommer stadig ind til mig sidst på natten. Jeg ammer hende kun om dagen nu og det er en dejlig hyggestund for os begge. Hun er heldigvis blevet mere interesseret i mad og spiser nu pænt store portioner.

Hun er næsten altid glad, men kan også blive sur og vred når hun skal skiftes og ligge stille for at få tøj på og af

Om en uge skal hun starte i vuggestue...*gulp* og det er jeg meget spændt på.

Her har I lidt billeder af min skønne, store, smukke datter

HUN  ER BARE SÅÅÅÅ SKØN, SØDE!!!!  og snyd at I har fået plads  Hvor går tiden dog bare stærkt, når man ser andres børn - det er jo helt vildt så stor og dygtig hun er blevet!

Anmeld

18. marts 2011

mullesmith2

Ej hun er sød, hun ligner lidt mig da jeg var baby syntes jeg, det er da sjov hihi  smuk datter.

Anmeld

18. marts 2011

Vial

Malene84 skriver:

HUN  ER BARE SÅÅÅÅ SKØN, SØDE!!!!  og snyd at I har fået plads  Hvor går tiden dog bare stærkt, når man ser andres børn - det er jo helt vildt så stor og dygtig hun er blevet!

Hvornår skal dine starte i vuggestue? Eller er det dagpleje?

Anmeld

18. marts 2011

smokin

En helt igennem dejlig og en anelse stædig prinsesse. 
Vil du ikke sende mig billederne af Runa og Malou? Eller ligge dem her i tråden  

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

Kæft hvor er hun dog blevet stor Dorthe Og nej hvor er hun da bare super dejlig at se på Har du set min tråd med et billede af min datter Nikita? Sussie

Tak  Jep, og har lige kommenteret

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

Tusind tak, Malene  Ja det går bare sååååå stærkt

Ja jeg fik sgu plads til hende nu..det er jo Frederiksberg så der er styr på sagerne  Hvor har I ønsket plads henne?

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Åh hvor er hun skøn at se på...og så dejlig nysgerrig og åben at se på... skønne skønne Runa..

Taaaak Eva  Ja hun har et meget åbent ansigt, det har hun fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.