Hvad synger I for jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Den lykkelige

Nu lige et helt andet spørgsmål..  Kender nemlig ingen sange.. beklager hvis det gør noget jeg bruger din tråd.. men findes der cd'er med de sange.. langt ude i skoven, lærkerede og solen er så rød mor osv..?? Kunne vildt godt tænke mig at lære dem at kende til min datter.. men kan kun lidt af hver tekst.. måske der var en god børne cd med alle de sange samlet..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Maalene

trinela skriver:

Ida kan rigtig godt lide "nydningen" fra bamse og kylling. Så bliver hun helt stille og ligger og stirre ud i luften. 

http://www.youtube.com/watch?v=_NFJIHbBLCk

Haha - hvor er den altså bare sød

De snobrød bliver da ikke brændt

Anmeld

17. marts 2011

Bigmamma

Maalene skriver:

Har lige fundet den på youtube, hvor er den bare sød

Ja ikk  rigtig sørgelig scene i filmen, men siger så maget om mor og barn båndet

Anmeld

17. marts 2011

Brams

Maalene skriver:

Hej piger

Har en eller anden romantisk tanke om, at jeg vil synge en bestemt sang for den lille i maven, og så selvfølgelig synge den samme sang, når den lille engang er kommet til verden, men mangler lidt inspiration til, hvilken sang det kan være...

Så kære damer, hvad synger I for jeres små?

Har Pjerrot og Månen, Elefantens Vuggevise og Puff i tankerne, men har I nogle bedre idéer?

Jeg sang og synger stadig "Nu lukker sig min øje" for Lærke. Den sang min mormor for mig, dengang jeg var lille, så den betyder meget for mig

Andre vi bruger meget er "Elefantens vuggevise", Pjerrot og månen", "Jeg ved en Lærkerede"

Vil forresten gerne anbefale en Shufflebook "Kom og syng med os" til børn fra 0-3 år, til når baby bliver lidt større. Den er det bedste vi har købt meget længe til Lærke. Hun elsker at lede efter en helt bestemt sang, som hun gerne vil have at vi skal synge, efter billederne på kortene

produkt-smaa

Anmeld

17. marts 2011

132319

milopilo skriver:

Nu lige et helt andet spørgsmål..  Kender nemlig ingen sange.. beklager hvis det gør noget jeg bruger din tråd.. men findes der cd'er med de sange.. langt ude i skoven, lærkerede og solen er så rød mor osv..?? Kunne vildt godt tænke mig at lære dem at kende til min datter.. men kan kun lidt af hver tekst.. måske der var en god børne cd med alle de sange samlet..?

Der er teksthæfte med i Søs Fengers Vuggeviser og den cd er SÅ fantastisk 

Anmeld

17. marts 2011

merichs

Herhjemme bliver der sunget Trolderiks godnatsang  Og ellers er det Jeg gik mig over sø og land og Du skal klappe hvis du er i godt humør

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

Caroline86 skriver:

der er MASSER at finde på google, så det er bare om at gå i gang

god jagt!

Lyder rigtig godt - tusind tak

Anmeld

17. marts 2011

132319

Maalene skriver:

Har læst et sted, at det er omkring uge 17 - så det begynder at nærme sig med hastige skridt

Er det den her:

http://www.youtube.com/watch?v=uEim4dZjlFs&NR= 1

Køb den køb den KØB DEN 

Den er SÅ fantastisk, den cd 

Jeg sang i øvrigt "Solen er så rød mor" for Hjalte i maven, mest fordi min mor altid sang den for mig da jeg var baby. Stadig den dag i dag, er det den eneste sang der sådan rigtig får ham til at falde til ro når han er overtræt og/eller ked af det 

Anmeld

17. marts 2011

camillakrath

MHK skriver:

Den er fantastisk

Der er teksthæfte med i Søs Fengers Vuggeviser og den cd er SÅ fantastisk 

Den er fantastisk

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

Dictes mor skriver:

Jeg kan bestemt ikke synge flot, men Dicte er ligeglad Det er det, der er fantastisk  

Det er rigtigt ja - de er nok bare glade for at få lidt sang

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.