Hvad synger I for jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Meilby

Vi har sunget "Tre små soldater" for Phillip siden han lå inde i maven, og den er han stadig helt vildt med Derudover synger vi også meget forskelligt Men han er også rigtig glad for "Jeg ved en lærkerede", "Elefantens vuggevise", "Mariehønen evigglad" og "se den lille kattekillingen" + en maaaase flere Han elsker at blive sunget for, og musik generelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Maalene skriver:

Ej, hvor fantastisk... Sikke sødt, at den er gået i "arv" på den måde

Nårhh, hvor sødt han ligger sig til at sove bagefter - er der vidst ikke mange børn i den alder, som gør

ja det er.. 

Ikke fordi det var meningen at vi skulle synge for frederic, når han skulle sove.

Vi har også brugt den som kim larsen også har lavet, men syntes den er så sød som orginal...

Anmeld

18. marts 2011

Happiness

Maalene skriver:

Hej piger

Har en eller anden romantisk tanke om, at jeg vil synge en bestemt sang for den lille i maven, og så selvfølgelig synge den samme sang, når den lille engang er kommet til verden, men mangler lidt inspiration til, hvilken sang det kan være...

Så kære damer, hvad synger I for jeres små?

Har Pjerrot og Månen, Elefantens Vuggevise og Puff i tankerne, men har I nogle bedre idéer?

Hej søde

Jeg er begyndt at synge "solen er så rød mor" og "elefantens vuggevise" for min dreng i maven Og regner med at gøre det hver dag, så han kan vende sig til dem

Vil nemlig også have lavet en wallsticker med en af sangene over hans tremmeseng, så farmand også kan være lidt med

Anmeld

18. marts 2011

Brams

Maalene skriver:

Ej, hvor sødt med din mormor Kan godt forstå den betyder meget for dig

Okay, den har jeg aldrig set før, men det vil jeg da klart notere mig, og så sætte jagten ind, når den lille engang er kommet til verden

Ja og de findes også i "udendørslege", "indendørslege", "sange for større børn" osv. osv.

Anmeld

18. marts 2011

MetteDN

Jeg er gravid i uge 30 og vi synger Rapanden Rasmus og Solen er så rød mor for maven

Anmeld

18. marts 2011

Hasselnødden

AnneBJ skriver:

Her er det stadig kun for maven, men favoritterne som lillemanden reagerer på er:

Trolderiks godnatsang

Puff

Nu er jord og himmel stille

Dejlige sange

Anmeld

18. marts 2011

Hasselnødden

Mor til Frederic skriver:

ja det er.. 

Ikke fordi det var meningen at vi skulle synge for frederic, når han skulle sove.

Vi har også brugt den som kim larsen også har lavet, men syntes den er så sød som orginal...

Årh nostalgi!  Tak fordi du lige mindede mig om den fantastisk dejlige sang. Godt nok længe siden jeg har set Emil fra Lønneberg

Anmeld

18. marts 2011

Albert/Alberthe1

Jeg har endnu lille pigen i maven, men synger dog for hende alligevel.

Synger:

Mors lille ole

Jens Petersen ko

En pige gik i engen

På en grøn grøn grøn grøn bakke bakke top

Velkommen til Verden

Men glæder mig til at skulle synge flere sange fra hende!

Hilsen Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.