Hvad synger I for jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

camillakrath

Maalene skriver:

Århh, den er også bare rigtig sød

Tusind tak for svar - må virkelig lægge hovedet i blød nu, der er jo bare SÅ mange søde sange

Jeg har købt nogen af sangene fra Søs Fengers vuggeviser. Mange af dem er rigtig søde og dem spiller jeg for min søn inde i maven  Det er rigtig dejlig musik som også voksne kan holde ud at høre på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Maalene

Munder skriver:

Den er nemlig rigtig sød! Min datter elsker den stadig - hun er 4½

Tror heller ikke det er mere end et år siden min søster og mig sang den sammen (i en alder af 22 og 25) Det bliver man nu aldrig for gammel til... Hehe...

Anmeld

17. marts 2011

D.B.L

Her bliver der sunget Buster, Månebarn eller papirsklip når der skal puttet

Anmeld

17. marts 2011

Caroline86

Laura er tosset med Mariehønen Evigglad så den synger vi MEGET

Så laver vi forskellige sanglege som klappe klappe kage, ro ro ro din båd osv hvor hun kan være med Da jeg var gravid spillede jeg (rigtigt) meget klassisk musik og det hører vi stadig en del.. Du kan få nogle specielle klassiske cd'er egnede til børn

Anmeld

17. marts 2011

SussieThyssen

Maalene skriver:

Hej piger

Har en eller anden romantisk tanke om, at jeg vil synge en bestemt sang for den lille i maven, og så selvfølgelig synge den samme sang, når den lille engang er kommet til verden, men mangler lidt inspiration til, hvilken sang det kan være...

Så kære damer, hvad synger I for jeres små?

Har Pjerrot og Månen, Elefantens Vuggevise og Puff i tankerne, men har I nogle bedre idéer?

Jeg har altid nynnet Kumby ya my lord, for mine, mens de lå i min mave og når jeg ammede, gav flaske og de skulle falde til ro og sove.
Da de blev lidt større vekslede jeg mellem 4 forskellige, som jeg så sang 2 af hver aften.:
Jeg er træt og går til ro, eller Den lille ole.
og så sang jeg enten Jeg en gård mig bygge vil, eller Elefantens vuggevise.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

camillakrath skriver:

Jeg har købt nogen af sangene fra Søs Fengers vuggeviser. Mange af dem er rigtig søde og dem spiller jeg for min søn inde i maven  Det er rigtig dejlig musik som også voksne kan holde ud at høre på

Hov - sikke en dejlig idé - det vil jeg prøve at undersøge

Anmeld

17. marts 2011

camillakrath

Maalene skriver:

Hov - sikke en dejlig idé - det vil jeg prøve at undersøge

Jeg nyder ihvertfald at gå rundt og tulle med ham i maven imens vi hører det skønne musik og de søde sange

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

D.B.L skriver:

Her bliver der sunget Buster, Månebarn eller papirsklip når der skal puttet

Åhh, Buster er også bare sød

Månebarn kender jeg ikke, tror jeg ikke

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

Caroline86 skriver:

Laura er tosset med Mariehønen Evigglad så den synger vi MEGET

Så laver vi forskellige sanglege som klappe klappe kage, ro ro ro din båd osv hvor hun kan være med Da jeg var gravid spillede jeg (rigtigt) meget klassisk musik og det hører vi stadig en del.. Du kan få nogle specielle klassiske cd'er egnede til børn

Et vidste jeg slet ikke

Det vil jeg da lige prøve og undersøge

Eej, Mariehønen Evigglad går man heller aldrig forkert af... Hehe... Sådan nogle sanglege er min nevø også bare helt skudt i - det er så sødt at se dem, når de prøver at være med

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

SussieThyssen skriver:

Jeg har altid nynnet Kumby ya my lord, for mine, mens de lå i min mave og når jeg ammede, gav flaske og de skulle falde til ro og sove.
Da de blev lidt større vekslede jeg mellem 4 forskellige, som jeg så sang 2 af hver aften.:
Jeg er træt og går til ro, eller Den lille ole.
og så sang jeg enten Jeg en gård mig bygge vil, eller Elefantens vuggevise.

Kærligst
Sussie

Det er virkelig også nogle gode sange

Tusind tak for svar - må afprøve dem, og så holde mig fra dem, der går op i de højeste toner - det skulle jo helst lyde godt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.