Hvad synger I for jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Dictes mor

Maalene skriver:

Åhh, hvor dejligt

Den er også bare rigtig sød... Men tror den er for høj i tonerne til jeg vil kunne slippe godt fra det

Alle de idéer - skulle aldrig have spurgt Haha...

Det handler om at finde en sang som du er rigtig glad for. Jeg er meget vild med alle sorten mulds fortolkninger af gamle folkeviser, så det er dem jeg som oftest synger for hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Dictes mor

Du kan høre den version, som jeg synger som godnatsang for Dicte her:  http://www.youtube.com/watch?v=qfaZRmSyKQ4

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

camillakrath skriver:

Ja det er den  Er rigtig glad for den. Når jeg går og laver mad og sådan, så kommer den altid lige på computeren

Ej hvor skønt. Så har du ikke mange uger til

Ja, det er da også nogle kanon gode sange hun synger...

Den må jeg vidst på jagt efter

Ja, glæder mig sådan til at synge for den lille

Nu skal vi bare lige have en veloverstået NF på mandag, inden jeg rigtig tør begive mig ud i investeringerne

Anmeld

17. marts 2011

Bigmamma

Jeg synger lille barn fra Dumbo for Laura. Jeg har siden jeg var helt lille væres en tosse for Disney hehe  Den virker hver gang hun skal beroliges

Anmeld

17. marts 2011

trinela

Ida kan rigtig godt lide "nydningen" fra bamse og kylling. Så bliver hun helt stille og ligger og stirre ud i luften. 

http://www.youtube.com/watch?v=_NFJIHbBLCk

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

Dictes mor skriver:

Det handler om at finde en sang som du er rigtig glad for. Jeg er meget vild med alle sorten mulds fortolkninger af gamle folkeviser, så det er dem jeg som oftest synger for hende.

Ja, det har du helt sikkert ret i... Det er bare lige med at finde "sangen"

Ej, er sikker på du laver en rigtig smuk fortolkning af den sang, tror bare den bliver alt for svær at synge med de evner jeg har

Anmeld

17. marts 2011

Caroline86

Maalene skriver:

Uhh, tusind tak - så må jeg sætte jagten ind

der er MASSER at finde på google, så det er bare om at gå i gang

god jagt!

Anmeld

17. marts 2011

Dictes mor

Maalene skriver:

Ja, det har du helt sikkert ret i... Det er bare lige med at finde "sangen"

Ej, er sikker på du laver en rigtig smuk fortolkning af den sang, tror bare den bliver alt for svær at synge med de evner jeg har

Jeg kan bestemt ikke synge flot, men Dicte er ligeglad Det er det, der er fantastisk  

Anmeld

17. marts 2011

camillakrath

trinela skriver:

Ida kan rigtig godt lide "nydningen" fra bamse og kylling. Så bliver hun helt stille og ligger og stirre ud i luften. 

http://www.youtube.com/watch?v=_NFJIHbBLCk

Årh den er så sød  Den vil jeg altså lige huske

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

lauramusen skriver:

Jeg synger lille barn fra Dumbo for Laura. Jeg har siden jeg var helt lille væres en tosse for Disney hehe  Den virker hver gang hun skal beroliges

Har lige fundet den på youtube, hvor er den bare sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.