Muffi<3 skriver:
Min knægt på 15 har endnu engang stukket mig en plade 
Han ville tage til lan fest i fri kirken ,, Computer hygge /overnight
der har han været før og det var hyggeligt , det viser sig at ham og drengene var taget til druk party i et belastet kvarter her i byen i stedet , hele natten ... Han har flere gange efterfølgende fortalt mig han havde været i kirken når jeg spurgte
Nu ved jeg at han har været til drukfest og han har indrømmet ,,, Han har løjet om noget lignende før og jeg accepterer det ikke .. Derfor har jeg ringet til hans lærer og sagt han ikke kommer med klassen 1 uge til Pragh i maj ... Vil ikke ofre 4000 kr på en hygge tur til ham når han skider sådan på mig
Fair eller ikke ?? Hva syntes i ??
det er ikke fair.!!!
det syntes jeg ikke...
hvem har ikke løjet for sine forældre for at udforske nattelivet..??
man kunne for eksempel
give stuearrest, Eller ingen LAN næste gang det er der.. (findes det virkelig i kirken
), Eller ingen fester før han er fyldt 16 (hvor man godt må købe øl) ville være mere passende..
men at tage en studietur fra knægten, det er simpelthen for ondt efter min mening.. det vil han virkelig hade dig for resten af livet hvis du gør det..
du må sidde ned sammen med ham og tage en snak med ham om hvordan du føler når han bare skider på dig på den måde... han skal lære at være ærlig over for dig.. og lave en aftale om at en aftale er en aftale.!
og næste gang han skal til LAN så sig til ham at du kommer forbi og tjekker op på ham om han nu også er der...
og der hjælper det altså ikke at straffe på så hård og brutal en måde som du har tænkt dig at gøre..
(det havde jeg hvertfald gjort hvis det var min knægt der lavede det trick)
jeg ved godt at du er RASENDE... men, det der med at straffe sit barn SÅ HÅRDT, det er ikke fair. han vil jo aldrig nogensinde kunne tilgive dig for det.. det tror jeg ikke...
især hvis det er en studietur som han har glædet sig til siden den blev planlagt..
han kommer jo til at have det så elendigt over ikke at komme med.. tror du ikke at det han ved at han har skuffet dig, har gjort ham utrolig ked af det i forvejen..???
jeg håber du finder den bedste løsning, nu kender jeg hverken dig eller din dreng.. men du sourgte og jeg svarede..