Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milka skriver: fandeme også en tough beslutning stort kram og mange tanker fra mig
fandeme også en tough beslutning
stort kram og mange tanker fra mig
tak.... jeg aner ikke hvad der er det rigtige at gøre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: tak.... jeg aner ikke hvad der er det rigtige at gøre
det rigtige er vel hvad der gør alle gladest. kommer selv fra en familie hvor mine forældres skilsmisse var det bedste der kunne ske.
hvad mener din mand?
Milka skriver: det rigtige er vel hvad der gør alle gladest. kommer selv fra en familie hvor mine forældres skilsmisse var det bedste der kunne ske. hvad mener din mand?
han ved ikke om vi er for forskellige på de punkter hvor vi er forskellige. For der er vi som nat og dag
Anonym skriver: han ved ikke om vi er for forskellige på de punkter hvor vi er forskellige. For der er vi som nat og dag
han er altså også lidt i vildrede?
Milka skriver: han er altså også lidt i vildrede?
ja
Anonym skriver: ja
så skal i da give det lidt tænketid, skal i ikke? skændes i?
Du har været i mine tanker hele aftenen, og jeg sidder lige og tænker på om I har overvejet parterp.??
Rose <3 skriver: Du har været i mine tanker hele aftenen, og jeg sidder lige og tænker på om I har overvejet parterp.??
ja, det er det blevet til....
så må vi se hvad løsningen bliver i sidste ende. Er det lægen man kontakter vedr. det?
efter megen diskussion.... blev det til, at han gerne vil have det til at fungere. Og jeg har sagt, at det kun bliver med parterapi.
Vi må se hvad udfaldet af det bliver. Om vi skal hvert til sit eller ej.
Anonym skriver: efter megen diskussion.... blev det til, at han gerne vil have det til at fungere. Og jeg har sagt, at det kun bliver med parterapi. Vi må se hvad udfaldet af det bliver. Om vi skal hvert til sit eller ej.
Håber for jer i får det til at fungere! Alt det bedste jeres vej søde!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128