kan børn godt klare skilsmisse uden skader?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.007 visninger
53 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. marts 2011

Anonym trådstarter

kan børn godt klare at man går hver til sit uden at blive skadet?

vi taler her om et barn mellem 2 og 3 år

vi ikke afsløre mere, så gætter i hvem jeg er.

og hvad gør man for, at barnet ikke tager skade?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Anonym trådstarter

det betyder mest for mig at få svar herinde på NS. Men jeg prøver at lægge den i det åbne forum også.

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

Puha det er godt nok et meget meget svært spørgsmål....

Det kommer jo nok rigtig meget an på hvordan far og mor tackler det, kan de gå hver til sit i fred og ro... eller er der masser af skænderier, mundhuggeri og hakken på hinanden...

Tror det aller vigtigste er at far og mor kan være gode venner og at de begge viser hvor meget de elsker barnet stadigvæk og passer på det....

Altså jeg var selv 9 år da mine forældre blev skilt, så forstod jo nok meget mere end et barn på 2-3 år...

Tilgengæld gik min kusine fra sin søns far for noget tid siden og drengen, der nu er 4, har reageret meget... men det skyldes simpelthen at den far svigter aftaler, ikke taler pænt til moderen mv.

Og så bliver jeg da helt ked af at nogen herinde går med sådanne ting kram til dig, hvem du end er!

Anmeld

16. marts 2011

ChatH

Ej det gør mig sørme ondt kan ikke lige gætte hvem du er

Men vil tro at hvis man gør det pænt, så kan man sagtens klare et uden problemer

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Puha det er godt nok et meget meget svært spørgsmål....

Det kommer jo nok rigtig meget an på hvordan far og mor tackler det, kan de gå hver til sit i fred og ro... eller er der masser af skænderier, mundhuggeri og hakken på hinanden...

Tror det aller vigtigste er at far og mor kan være gode venner og at de begge viser hvor meget de elsker barnet stadigvæk og passer på det....

Altså jeg var selv 9 år da mine forældre blev skilt, så forstod jo nok meget mere end et barn på 2-3 år...

Tilgengæld gik min kusine fra sin søns far for noget tid siden og drengen, der nu er 4, har reageret meget... men det skyldes simpelthen at den far svigter aftaler, ikke taler pænt til moderen mv.

Og så bliver jeg da helt ked af at nogen herinde går med sådanne ting kram til dig, hvem du end er!

okay.

jeg vil gå ud fra at det kunne foregå på en ordentlig måde. Men det er jeg naturligvis ikke ene om at bestemme.

jeg har bare en uendelig dårlig samvittighed overfor vores barn

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jeg tænker det samme som Tina.

Jeg sender dig en million kram!

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Jeg tænker det samme som Tina.

Jeg sender dig en million kram!

tak.

det har jeg vidst i den grad brug for

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

CVVE skriver:

Ej det gør mig sørme ondt kan ikke lige gætte hvem du er

Men vil tro at hvis man gør det pænt, så kan man sagtens klare et uden problemer

det er også meningen.

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

tak.

det har jeg vidst i den grad brug for

Ja, det lyder som om, du går med disse tanker alene. Hvilke gør mig ked af det. Du bør tale/skrive om det, så det ikke bliver for meget for dig.

Om det er den ene eller anden grund til at du tænker på at blive skildt fra dit barns far, er det som sagt vigtigt, at du for åbnet for det.

Anmeld

16. marts 2011

ChatH

Anonym skriver:

det er også meningen.

Du får lige en og skriv lige hvis du har behov for det ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.