kan børn godt klare skilsmisse uden skader?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Altså uanset så vil barnet gennemgå en større eller mindre krise. Barnet kan blive vred, ked af det, meget stille, meget aggressiv eller gå tilbage i sin udvikling i en kort periode. Det afhænger meget af hvordan forældrene tackler det. Jo bedre forældrene kan tackle det jo nemmere vil det være for barnet. Men der vil jo altid komme en reaktion fra barnet da det er en stor omvæltning.

Og udover det så håber jeg da at du selv er ok. Det er da en stor beslutning at stå med. Er det noget du har snakket med din mand om eller er det tanker du går med alene??

Kram til dig hvemend du er.

det er noget vi begge har talt om en rum tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Barbamama

Anonym skriver:

det er noget vi begge har talt om en rum tid

Okay, så lyder det som om I er enige om det. Det er da altid en start. Hvordan kan det være I vil fra hinanden?? Hvis du ikke har lyst til at svare er det helt ok.

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

Anonym skriver:

okay.

jeg vil gå ud fra at det kunne foregå på en ordentlig måde. Men det er jeg naturligvis ikke ene om at bestemme.

jeg har bare en uendelig dårlig samvittighed overfor vores barn

Sådan tror jeg altid det vil være....

Alle vil vel gerne give deres barn en familie med far og mor, men det er bare ikke altid det fungerer..... og så må man finde den måde det fungere for en på den bedste måde...

Det der er det bedste for dig er også det bedste for dit barn i det her tilfælde.... vil jeg mene...

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Okay, så lyder det som om I er enige om det. Det er da altid en start. Hvordan kan det være I vil fra hinanden?? Hvis du ikke har lyst til at svare er det helt ok.

mange ting... vi er bl.a. ikke gode til at kommunikere

Anmeld

16. marts 2011

Barbamama

Anonym skriver:

mange ting... vi er bl.a. ikke gode til at kommunikere

Okay. Det er så ærgerligt når to personer der har elsket hinanden må gå fra hinanden. Hvad er det der gør at I ikke er gået fra hinanden endnu????

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Okay. Det er så ærgerligt når to personer der har elsket hinanden må gå fra hinanden. Hvad er det der gør at I ikke er gået fra hinanden endnu????

at vi begge har troet lidt på at det måske kunne blive anderledes og at vi ikke var helt ude hvor vi hænger i en tynd tråd... men det er vi nu

Anmeld

16. marts 2011

Barbamama

Anonym skriver:

at vi begge har troet lidt på at det måske kunne blive anderledes og at vi ikke var helt ude hvor vi hænger i en tynd tråd... men det er vi nu

Okay. Øv det er sgu hårdt...... Det er jeg ked af.....

Anmeld

16. marts 2011

Milka

tror godt jeg ved hvem du er. er du ok?

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Milka skriver:

tror godt jeg ved hvem du er. er du ok?

nej jeg er splittet i 1000 retninger

Anmeld

16. marts 2011

Milka

Anonym skriver:

nej jeg er splittet i 1000 retninger

fandeme også en tough beslutning 

stort kram og mange tanker fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.