kan børn godt klare skilsmisse uden skader?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

tak

det gør jeg også, jeg føler mig bare helt tom og udmattet lige nu. Så jeg ringer mandag og prøver at være der for vores barn lige nu...

Det kan jeg sørme godt forstå du er. Hvis der er noget jeg kan gøre evt. ringe rundt for dig, så må du endelig skrive mig en pb.

Og ja, tænk du på jeres barn i første omgang. selv om det selvf. heller ikke er det nemmeste i denne situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå du er. Hvis der er noget jeg kan gøre evt. ringe rundt for dig, så må du endelig skrive mig en pb.

Og ja, tænk du på jeres barn i første omgang. selv om det selvf. heller ikke er det nemmeste i denne situation.

jeg har lært at man skal mande sig op og selv gøre noget for at få tingene til at ske... så tak, men jeg må hellere ringe selv...

men det er rigtig pænt af dig at tilbyde!!

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

jeg har lært at man skal mande sig op og selv gøre noget for at få tingene til at ske... så tak, men jeg må hellere ringe selv...

men det er rigtig pænt af dig at tilbyde!!

Selv tak da.

Anmeld

18. marts 2011

Dictes mor

Sødeste du! Hvor går det ondt at læse hele den her tråd, jeg håber meget, at I finder en god løsning hvad enten det er at gå hver til sit eller blive sammen. Og for at svare på dit spørgsmål, så ja, børn kan godt klare en skilsmisse, så længe begge partnere håndterer det pænt, hvis du forstår. Jeg tænker det mere sådan, at børnene selvfølgelig har det bedst ved begge forældre, men er forældrene ikke glade, og går rundt og er kede af det og skændes, så er det langt værre for børnene, så heller at forældrene bor hver for sig og er glade og vel fungerende og har overskud til børnene og ikke mindst sig selv.

Jeg sender dig rigtig mange varme tanker, og håber, at du på et tidspunkt, når du er mere ovenpå og fået det hele på afstand, vil fortælle os, hvem du er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.