Penge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

2babygirls

SimoneL skriver:

Ment på den måde, at man stort set kan se dollartegn i øjnene på babyudstyr-branchen, når en gravid kvinde bevæger sig ud i byen.

Jeg bryder mig ikke om tanken om at skulle være del af 'et helt fantastisk og uudtømmeligt forbrugersegment'. Der kommer hele tiden nye vordende mødre til og de skal hele tiden købe nytnytnyt, for at det er godt nok. Man bliver hele tiden gjort opmærksom på andre, nye, bedre (dyrere) varer, som man 'bare ikke kan undvære'.

Derfor er BabySam og lignende butikker mit allermindst yndlingssted at opholde mig for tiden.

For mig bliver det for forbrugsorienteret og materialistisk. Jeg kan i hvert fald sagtens blive en god mor til en sund og glad unge uden en barnevogn til 10.000 ekskl. kopholder (com'on kopholder til barnevognen!?).

Sådan er vi heldigvis forskellige  men ejer nu heller ikke den kopholder.. er ikke voksen nok til at drikke kaffe

Men ja, de flyver lige i flæsket på en, og hjælper gerne idéerne frem haha.. vi sagde nej til mange ting i butikken hvor de ellers kørte på samvittigheden.

Men eeeeelsker nye ting... det er vist mit shoppegen og loving dankort der har magten her

Og jo, man er en super mor bare man har hjertet fuld af kærlighed og gåpåmod overfor sin baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.