Penge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.506 visninger
40 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej

jeg sidder lidt og tænker over hvor mange penge man bruger på alt baby udstyret  ?

vi brugte rigtig mange penge, ca 18000kr

hvad med jer piger, hvad tror i i har brugt på alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Hej

jeg sidder lidt og tænker over hvor mange penge man bruger på alt baby udstyret  ?

Jeg har ikke selv børne, men min søster skal føde inden for en måned og hun har nok brugt 30000 kr. Hun har altså også købt ting hun sikkert aldrig får brugt

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej

Så meget regner jeg ikke med at bruge, men vi får også flere ting og har sparet mange steder. Har fået puslebord og vugge brugt til 400 kroner i alt, barnevogn får vi, og så har vi begge familier der er meget generøse. Jeg har det faktisk ikke godt med det, da jeg ikke er så god til at modtage, men på den anden side er det jo også dejligt

Anmeld

16. marts 2011

Angelspot

Vi har en opsparing vi har brugt af, men det er svært at sige. Uden barnedåb har vi brugt ca 8000 kr, meget har vi købt brugt, men pænt. Tøj har vi lånt en del af, så har ikke skulle købe meget af det.

Synes 30000 lyder for vildt!

Anmeld

16. marts 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hej

Man siger at man i løbet af børnes 18 år, bruger omkring 2.000.000 kr, så 18.000, er ingenting, der er laaaang vej endnu

Anmeld

16. marts 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Nu har jeg godt nok ik lige regnet sammen hvor meget vi har brugt, men vil tro det er mellem 20.000 og 30.000 kr.

Anmeld

16. marts 2011

Fenja09

Alt i alt når ALT er regnet med, så har vi lagt ca 20.000 kr til siden kun til bebsen kommer! Vi har barnevogn (combi), så af store ting mangler vi puslebord, en barnevogn til terrassen og en autostol...men det er mange penge der ryger på det, men sådan er det jo

Anmeld

16. marts 2011

Vidunderligeunger

Dut-ugle skriver:

Nu har jeg godt nok ik lige regnet sammen hvor meget vi har brugt, men vil tro det er mellem 20.000 og 30.000 kr.

det er det samme her... 

Anmeld

16. marts 2011

TinaPina

Vi er på omkring 18-19000 nu, og vi mangler stadigvæk en del.

Men når der ryger 10000 til barnevogn og 6500 til seng, så går det jo også hurtigt. Vi har valgt at prioritere nogle super gode sovesteder til lillefisen.

Jeg tror vi ender på ca 25000. Og det synes jeg hverken er lidt eller meget. Det er lige tilpas, for så har vi fået de ting vi gerne ville have.

Jeg er godt klar over det kan gøres for meget meget mindre.

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja det er ret dyrt at købe alle de ting

sjovt at se der er nogle der bruger under 10000 og andre der bruger 30000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.