Penge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

An&Jo

jeg har rundt regnet brugt ca 20- 25.000kr på det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

annec

Vi begynder først at købe de sidste ting når vi får kønnet at vide her d. 4/4, så det er jo snart

Men vi har allerede købt vugge, autostol og lidt andet, og vi har 18.000 tilbage til de sidste ting, så håber vi kan holde os inden for det :

Anmeld

16. marts 2011

MorEllen

TinaPina skriver:

Vi er på omkring 18-19000 nu, og vi mangler stadigvæk en del.

Men når der ryger 10000 til barnevogn og 6500 til seng, så går det jo også hurtigt. Vi har valgt at prioritere nogle super gode sovesteder til lillefisen.

Jeg tror vi ender på ca 25000. Og det synes jeg hverken er lidt eller meget. Det er lige tilpas, for så har vi fået de ting vi gerne ville have.

Jeg er godt klar over det kan gøres for meget meget mindre.

Jeg blev lidt nysgjerig på hvilken sæng i har købt...! 6500 er jo en del penge å bruge på en børnesæng, så den må jo være vildt god og lækker

Anmeld

16. marts 2011

Mor-til-asta-09

Vi har nok brugt 15000 incl barnedåben...

Anmeld

16. marts 2011

twiggi

27.000 indtil videre. mangler kun små ting nu.

Anmeld

16. marts 2011

musse1

ja inden man for alt som puslebord, badeting, barnevogn, tøj sengetøj, seng autostol osv. løber det bare hurtigt op vi brugte over 20000 kr. lige som vores barn kom, så kom alt som legetæppe, legetøj skråstol osv. ud over, lidt senere.. vi købte så alt som nyt. har vi faktisk gjort hver gang vi har fået et barn, er kun lige puslebordet badeting og noget legetøj som er gået igen her..

Anmeld

16. marts 2011

MorEllen

Vi har brugt 8000-9000 kr. Vi har købt noget brugt (men i god stand), og vi har arvet/fået en del udstyr fra familien

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

3000,- ville mit bud være

Anmeld

16. marts 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hej

jeg sidder lidt og tænker over hvor mange penge man bruger på alt baby udstyret  ?

vi brugte rigtig mange penge, ca 18000kr

hvad med jer piger, hvad tror i i har brugt på alt

Vi har nok brugt mellem 15-20.000 i det hele  Vi har købt alt fra nyt - foruden puslebordet som vi fik forærende 

Anmeld

16. marts 2011

TinaPina

Ellen-mor skriver:

Jeg blev lidt nysgjerig på hvilken sæng i har købt...! 6500 er jo en del penge å bruge på en børnesæng, så den må jo være vildt god og lækker

Vi har købt en hvid leanderseng.
Den er virkelig flot, og han kan jo bruge den i lang tid. Dertil hører der madras,rullemadrasser, lagner og en fed grøn sengerand.
Vi skal bare lige have syet en himmel og købt nogle tissestykker, så er sengen helt på plads. Sengetæppet har jeg selv hæklet

Det bliver Såååå fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.