Penge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

tazz

mellem 3.000 - 4.000, alt fra nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

MorEllen

TinaPina skriver:

Vi har købt en hvid leanderseng.
Den er virkelig flot, og han kan jo bruge den i lang tid. Dertil hører der madras,rullemadrasser, lagner og en fed grøn sengerand.
Vi skal bare lige have syet en himmel og købt nogle tissestykker, så er sengen helt på plads. Sengetæppet har jeg selv hæklet

Det bliver Såååå fint

Nååå, de er superfine ja!! Også verdt pengene sine når den kan bruges så længe

Anmeld

16. marts 2011

TinaPina

Ellen-mor skriver:

Nååå, de er superfine ja!! Også verdt pengene sine når den kan bruges så længe

Ja det håber jeg da i hvert fald den er

De siger de kan ligge i den til de er cirka 10 år, meeeen så længe skal han nu ikke bruge den, han bliver nok træt af at ligge i sin babyseng på et tidspunkt!

Anmeld

16. marts 2011

Dorthe1986

Omkring 10000, det meste fra nyt

Anmeld

16. marts 2011

Mamalou

Jeg har ikke tal på hvor meget vi har brugt indtil nu, men vi ligger klart i den lave ende.

Vi har arvet en del tøj. Autostol og vugge har vi lånt, og tremmesengen, skråstol, kravlegård og babyalarmer har vi fra min kærestes ældste datter.

Det skal siges, at min far og hans kone har foræret os barnevognen og at vi får et større pengebeløb fra min mor og hendes mand (skønt at være skilsmissebarn ). Der udover er min kærestes forældre også ganske generøse. 

Jeg vil skyde på, at vi kommer til at lægge på omkring 4000 kr når babyværelset er i standgjort med puslekommode m.m. Men så er barnedåben ikke regnet med. 

Anmeld

16. marts 2011

Pallemor

Viiiildt.. Vi har brugt omkring 5000 alt nyt pånær autostol. Vi har så fået puslebord og seng af svigermor men vi købte alt på januarudsalg, total lækkert men vi må heller ikke købe så meget da vi har KÆMPE familie og vennekreds som har bedt os slappe af med at købe

Anmeld

16. marts 2011

Brams

Anonym skriver:

Hej

jeg sidder lidt og tænker over hvor mange penge man bruger på alt baby udstyret  ?

vi brugte rigtig mange penge, ca 18000kr

hvad med jer piger, hvad tror i i har brugt på alt

Vi har brugt mellem 35.000/40.000 kr.

Vi har ikke gået på kompromis med noget og har købt lige det vi gerne ville have.

Beløbet er ikke med legetøj, legehus, sandkasse, gynger osv.

Anmeld

16. marts 2011

celkt

jeg køber brugt til mine når jeg kan komme afsted med det, dels af økonomiske årsåger og dels af hensyn til miljøet, jeg mener vi skal genbruge når vi kan. Men selvfølgelig er det pænt og lækkert det jeg køber.

Men altså, her med nummer tre, hvor jeg faktisk skulle starte forfra med det meste, vil jeg tro vi allerhøjest har købt for 4000 kr. Resten har vi fået af vores søde familier eller lånt os til.

Jeg syntes det er helt ude i hampen at bruge 20.000-30.000 kr på at gøre klar til en baby... Men det er jo så bare min mening....

Anmeld

17. marts 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hej

jeg sidder lidt og tænker over hvor mange penge man bruger på alt baby udstyret  ?

vi brugte rigtig mange penge, ca 18000kr

hvad med jer piger, hvad tror i i har brugt på alt

Hejsa

Da vi sidste år i maj var ude og forudbestille ALT i babysam smed vi 25.000

Da hun så blev født hentede vi diverse småting som vi så manglede men ikke havde husket

Anmeld

17. marts 2011

SimoneL

Jeg tænker både:

"Hold da op, hvor er det mange penge, de stakkels BabySam-manipulerede kvinder har brugt!"

og

"Bare det var mig, der ikke var studerende og havde råd til en Leander-seng.."

Vi har indtil videre brugt, ja.. under 1000 kr. Det eneste vi selv har købt er småting som puslehynde, stofbleer og savlesmække. 

Barnevognen har mine forældre foræret os (men vi var for 'nærige' til at ønske os en ny, så det er en brugt (men næsten som ny) Emmaljunga til 3000,-) Højstol vil mine svigerforældre gerne forære os, når den bliver nødvendig.

Både min kæreste og jeg har ældre søskende og fætter/kusiner, der har børn, så vi arver rigtigt meget. Både store ting som lift (som der ikke var med vognen), autostol og tremmeseng, og mindre ting som babytøj og -dyner. Min søster har tvillinger på to år, så hun har bare SÅ meget babytøj, vi nu har lånt.

Jeg er så glad for at vi har kunnet låne og arve alle de ting! Jeg går op i at ting ser ordentligt ud, er sikre og virker, men at give mere end 10.000 for babyudstyr virker (i min verden) ret vildt og unødvendigt. Men jeg forstår da godt, at det er lækkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.