Jeg tænker både:
"Hold da op, hvor er det mange penge, de stakkels BabySam-manipulerede kvinder har brugt!" 
og
"Bare det var mig, der ikke var studerende og havde råd til en Leander-seng.." 
Vi har indtil videre brugt, ja.. under 1000 kr. Det eneste vi selv har købt er småting som puslehynde, stofbleer og savlesmække.
Barnevognen har mine forældre foræret os (men vi var for 'nærige' til at ønske os en ny, så det er en brugt (men næsten som ny) Emmaljunga til 3000,-) Højstol vil mine svigerforældre gerne forære os, når den bliver nødvendig.
Både min kæreste og jeg har ældre søskende og fætter/kusiner, der har børn, så vi arver rigtigt meget. Både store ting som lift (som der ikke var med vognen), autostol og tremmeseng, og mindre ting som babytøj og -dyner. Min søster har tvillinger på to år, så hun har bare SÅ meget babytøj, vi nu har lånt.
Jeg er så glad for at vi har kunnet låne og arve alle de ting! Jeg går op i at ting ser ordentligt ud, er sikre og virker, men at give mere end 10.000 for babyudstyr virker (i min verden) ret vildt og unødvendigt. Men jeg forstår da godt, at det er lækkert...
Anmeld