Okay, nu viser jeg den altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Anne85 skriver:

prøv det  men lad vær med at have for store ambitioner til dig selv i starten - så kører du surt i det. Hvis du er helt ude af form så find fx et 10 ugers løbeprogram (der findes en million af dem på nettet - fx på iform) hvor du træner dig op til at løbe 5 km

Og så ned på gulvet og lav en masse mavebøjninger imens baby leger ved siden af

Og så kan jeg anbefale dig madlog.dk

Har nok set de der løbeprogrammer - kan være jeg skal tjekke dem lidt nærmere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Anne85

Anonym skriver:

Har nok set de der løbeprogrammer - kan være jeg skal tjekke dem lidt nærmere

Ja - op på hesten med dig - 1/2 år så er den mave så godt som væk

Anmeld

16. marts 2011

linemouse

Jeg vil klart anbefale hulahop ringen! Den er SÅ effektivt, og så er det sjovt!

Jeg ville kominere det med et af de 'lær at løbe 5 km' programmer - noget som jeg selv er ved at rode mig ud i:-)

Held og lykke - du skal nok få en fin mave igen!

Anmeld

22. marts 2011

smlmea

Da du vejer ca. 10 kg mere end du burde,er din mave både fedt og løst maveskin.

Desværre kan man ikke træne hud,der er kun en vej for at komme af med det,og det er en tur under kniven.

Men fedtet kan du gøre noget ved.

Vejen til flad mave er en masse cardio træning,og lidt mere cardio træning,kombineret med maveøvelser meget gerne med vægt på.

Hvis du går i et fitness center er øvelsen squat,simpelhent kongeøvelsen,ikke nok med man får lår og røv af stål,så får man stramme mavemuskler oven i.

Husk at spænde i din mave flere gange om dagen,hver gang du bukker dig,sætter dig,rejser dig osv.

Hilsen Fitnessinstruktøren.

Anmeld

22. marts 2011

Bondepigen

Du skal bare huske, hvis du vil lave maveøvelser, at du skal lave ligeså mange rygøvelser ellers ødelægger du din ryg, så jeg synes ideen med hulahop ringen eller zumba lyder bedst og sjovest, og så får du trænet både ryg, side og mave på én gang... Men det er jo smag og behag...

Anmeld

22. marts 2011

Prinsessens'Mor<3

Sådan ser min mave også ud nu, var
så heller ikke tynd før, men lidt større
er min, ellers ser den også sådan ud..
Er glad for du oprettede dette indlæg
så kan jeg følge lidt med i hvad der er
af råd..

- Malene

Anmeld

5. april 2011

Minipigen

Det skal du ikke være ked af, jeg ser os sådan ud... og jeg syntes det er mega irriterende.

jeg vejede 54 kg før jeg blev gravid, og nu vejer jeg 75 kg

de eneste bukser jeg kan passe er mine graviditetsbukser... så dem render jeg i hver dag...

mega nedern...

Anmeld

5. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Jeg vil ikke kalde TYK.... ved ikke hvor mange børn du har født, men har flere veninder der er meget større end dig efter at have født et barn...

Man kan jo altid træne sin mave flad, men ikke maveskindet der skal nok en operation til...

Men rolig nu, jeg væmmes overhovedet ikk ved disse billeder, og det skal du heller ikk... træn din mave så bliver strækmærkerne oz mindre....

Sender dig et kæmpe kram

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg vil ikke kalde TYK.... ved ikke hvor mange børn du har født, men har flere veninder der er meget større end dig efter at have født et barn...

Man kan jo altid træne sin mave flad, men ikke maveskindet der skal nok en operation til...

Men rolig nu, jeg væmmes overhovedet ikk ved disse billeder, og det skal du heller ikk... træn din mave så bliver strækmærkerne oz mindre....

Sender dig et kæmpe kram

Tak

Har kun født et barn - Men i den anden tråd "Jeg står nu frem..." kan du læse update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.