Du spørger om råd til, hvad du kan gøre for at mindske løst maveskind, og jeg har hørt om, at man kan købe hullahopringe med vægte i, og de skulle gå ind og reducere løst maveskind og også sidedeller (som jeg selv har lidt af), det skulle virke rigtig godt, så det kunne da være, at du skulle prøve det. Jeg mener at have set dem i bilka til ikke så mange penge. Og ellers kunne du (ligesom jeg) starte op på et lille løbeprogram, det gør underværker ikke kun på udseendet, men i særdeleshed også i ens humør og kropsopfattelse. Jeg har fået det MEGET bedre med mig selv efter jeg begyndte at løbe, og jeg er megastolt af mig selv, når jeg kommer hjem. Men huske af starte i det små ligemeget hvilken form for sport du vælger og så arbejd dig forsigtigt op, så du undgår skader. Jeg har engang være ved at træne til et halvmaraton, hvor jeg gik alt alt for hårdt i gang, og nåede hurtigt og kunne løbe langt, en dag ville jeg så prøve at se, om jeg kunne slå min rekord på 16 km på tid, og da jeg skulle slutte turen af med en spurt op ad bakke, så rev jeg legmusklen over, av av og æv æv, for det var en uge før vi skulle på skiferie. Nu kan jeg efter en måneds forsigtig træning løbe næsten 3 km i intervaltræning, og har det meget bedre med ikke at presse mig selv så meget.
Anmeld