Okay, nu viser jeg den altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.158 visninger
48 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har det såååååååå skrækkeligt over den, men jeg altså bruge jeres mening 

Er jeg virkelig meget tyk eller kan jeg skylde noget (meget) af skylden over på det slappe maveskin?

Kan jeg gøre noget ved det? 

Tør slet ikke vise min mave på noget tidspunkt - næsten heller ikke overfor min kæreste  Synes den ser helt forfærdelig ud og er så ked af det 

Kom med jeres ærlige meninger, men sig det gerne på en skånsom måde 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

FruHolm <3

Synes ikk du er tyk , du kan sagtens skyde meget af skylden på maveskindet

det er ikk så slemt som du virker til at tro

lige en opmuntrende  herfra

Anmeld

15. marts 2011

Swerg

Træning, træning, træning og atter træning !!

Sund kost og nogen raske gåture, så er det væk i løbet af 0,5

men nej, du er ikke tyk, du skal ''bare'' strammes op

Knus !

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

Synes ikk du er tyk , du kan sagtens skyde meget af skylden på maveskindet

det er ikk så slemt som du virker til at tro

lige en opmuntrende  herfra

Tak, synes bare det ser så skrækkeligt ud

Væmmes helt bare ved at se de billeder.

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Elias<3 skriver:

Træning, træning, træning og atter træning !!

Sund kost og nogen raske gåture, så er det væk i løbet af 0,5

men nej, du er ikke tyk, du skal ''bare'' strammes op

Knus !

Slaps maveskin kan da ikke trænes væk? 

Anmeld

15. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Jeg har det såååååååå skrækkeligt over den, men jeg altså bruge jeres mening 

Er jeg virkelig meget tyk eller kan jeg skylde noget (meget) af skylden over på det slappe maveskin?

Kan jeg gøre noget ved det? 

Tør slet ikke vise min mave på noget tidspunkt - næsten heller ikke overfor min kæreste  Synes den ser helt forfærdelig ud og er så ked af det 

Kom med jeres ærlige meninger, men sig det gerne på en skånsom måde 

Altså du hører ikke til de tynde, men synes slet ikke det er slemt eller noget.

Jeg synes du ser godt ud, du er som du er....
Jeg er større end dig, og jeg ser bare fed ud kan ikke give maveskindet skylden desværre, som jeg synes du kan.

Ved ikke om træning virker (det er jeg igang med at prøve på egen krop nu) Ellers tænk på du har fået en dejlig søn/datter ud af det... Og ja tror ikke det er mange som kan prale med at få en flot krop efter en fødsel :-)

For at gøre en lang historie kort, Kan godt forstå du er ked, men prøv at gøre noget ved det, eller elsk dig som du nu engang er :-)

Håber ikke det var hårdt sagt, det var bestemt ikke min mening, så undskylder jeg på forhånd

Anmeld

15. marts 2011

Swerg

Anonym skriver:

Slaps maveskin kan da ikke trænes væk? 

Jo, den mener jeg bestemt det kan Det har min læge ihvertfald sagt til mig

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Tak, synes bare det ser så skrækkeligt ud

Væmmes helt bare ved at se de billeder.

Har selv slapt maveskind, har vænnet mig til det, og har kæresten også

går nu til efterfødsels gymnastik hvor vi laver lidt øvelser og danser Zumba, så må vi se om det hjælper

Anmeld

15. marts 2011

CiSo

Det der, kan du sagtens gøre noget ved.. En masse mavebøjninger og træning og selvfølgelig også sund kost så kommer det helt af sig selv..

Det er slet ikke slemt syntes jeg ikke! Dog tror jeg ikke alt sammen er slap mave skind du kan sagtens træne det pænere..

Held og lykke.  

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

Du spørger om råd til, hvad du kan gøre for at mindske løst maveskind, og jeg har hørt om, at man kan købe hullahopringe med vægte i, og de skulle gå ind og reducere løst maveskind og også sidedeller (som jeg selv har lidt af), det skulle virke rigtig godt, så det kunne da være, at du skulle prøve det. Jeg mener at have set dem i bilka til ikke så mange penge. Og ellers kunne du (ligesom jeg) starte op på et lille løbeprogram, det gør underværker ikke kun på udseendet, men i særdeleshed også i ens humør og kropsopfattelse. Jeg har fået det MEGET bedre med mig selv efter jeg begyndte at løbe, og jeg er megastolt af mig selv, når jeg kommer hjem. Men huske af starte i det små ligemeget hvilken form for sport du vælger og så arbejd dig forsigtigt op, så du undgår skader. Jeg har engang være ved at træne til et halvmaraton, hvor jeg gik alt alt for hårdt i gang, og nåede hurtigt og kunne løbe langt, en dag ville jeg så prøve at se, om jeg kunne slå min rekord på 16 km på tid, og da jeg skulle slutte turen af med en spurt op ad bakke, så rev jeg legmusklen over, av av og æv æv, for det var en uge før vi skulle på skiferie. Nu kan jeg efter en måneds forsigtig træning løbe næsten 3 km i intervaltræning, og har det meget bedre med ikke at presse mig selv så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.