Okay, nu viser jeg den altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Pallemor

Det hjælper ikke kun at løbe... Der skal en effektiv træningsform til, som der er nævnt zumba eller boksetræning ellers er der i de fleste centre stram op hold der skal trænes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Jeg synes at det er maveskindet, så synes ikke at det er fordi du skulle være tyk på nogen måder. Håber det er sagt rigtigt

- Ellers prøv med nogen maveøvelser, som man også bruger når man skal have mavemuskler. Det er nok mit bedste råd

Tænk også på at du har være super woman at bærer rundt på en lille en i 9 mdr, så er der ingen der burde stille krav om at du har mave som en super model's efter det

Regnede bestemt ikke med en supermodels mave igen, men bare noget der var en smule pænere

Anmeld

15. marts 2011

morethanperfect

Jeg syns det er maveskind

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Zumba er virkelig også sjovt

Vil gerne have de der dvd'er så man kan danse foran fjernsynet - har ikke så meget rytme i kroppen, så ville nok se sjov ud i en stor forsamling

Ja det synes jeg også overvejer at købe dvd´en nå vi engang er flyttet og det ikk genere underboen og naboerne

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Hvor høj er du, hvad vejer du og hvad er dine mål sådan rundt omkring....altså, jeg har også haft løst maveskind og det så ikek ud som dit..jeg synes altså det ser ud som om der er en del fedt også. Min mave lignede meget din da jeg ikke havde tabt mig..

Men hvad siger dit bmi og dine mål, det er meget godt som rettesnor...

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Hvis du kunne være interesseret i at løbe lidt, så tag at find en, du kan løbe sammen med, for så kommer man afsted, og det er hyggeligt. Plus en løbetur en aften i dejligt vejr er skønt, og man får noget tid helt alene med sine tanker, hvilket er fantastisk!

Ja, må nok finde en, så man føler sig "tvunget" til at komme afsted, eller kommer jeg det nok ikke 

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvor høj er du, hvad vejer du og hvad er dine mål sådan rundt omkring....altså, jeg har også haft løst maveskind og det så ikek ud som dit..jeg synes altså det ser ud som om der er en del fedt også. Min mave lignede meget din da jeg ikke havde tabt mig..

Men hvad siger dit bmi og dine mål, det er meget godt som rettesnor...

Jeg er 163, vejer for meget (72 kg), så jeg ved at jeg er overvægtig og skal tabe mig.

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg er 163, vejer for meget (72 kg), så jeg ved at jeg er overvægtig og skal tabe mig.

10 kg (plus/minus) ned, så vil din mave bestå af hud kun og så kan det evt fjernes...kan godt forstå du er ked af den, men den kan jo heldigvis blive bedre.. svømning er godt også..og går du til den, så er du slank om 2 mdr.

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

10 kg (plus/minus) ned, så vil din mave bestå af hud kun og så kan det evt fjernes...kan godt forstå du er ked af den, men den kan jo heldigvis blive bedre.. svømning er godt også..og går du til den, så er du slank om 2 mdr.

2 mdr? Det ville da passe mig fint. Skal giftes til sommer Og det betyder vel så også at jeg skal holde mig helt fra søde sager?

Anmeld

15. marts 2011

Carina1977

Jeg har løst mavesind/overskydende maveskind efter et vægttab på 25 kilo. Det ser ikke helt ud som dit. Her hænger skindet nederst på maven. Der er også noget midt på maven...kan nærmest tage fat i det, og modelere rundt med det hehe

Jeg tror godt dit kan trænes op. Forstår godt det ikke er sjovt at have sådan en mave, men husk på, at vi er mange i samme båd  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.