Okay, nu viser jeg den altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

2 mdr? Det ville da passe mig fint. Skal giftes til sommer Og det betyder vel så også at jeg skal holde mig helt fra søde sager?

Jo mere stædig du er jo hurtigere taber du dig jo...men jeg snuppere 5 kg om måneden, men jeg var virkelig også vedholdende...men det kan lade sig gøre...sæt igang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jo mere stædig du er jo hurtigere taber du dig jo...men jeg snuppere 5 kg om måneden, men jeg var virkelig også vedholdende...men det kan lade sig gøre...sæt igang..

Super, så prøver vi

Må heller få mig en badevæg i stedet for den wii 

Så kan jeg følge lidt bedre med synes jeg

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Super, så prøver vi

Må heller få mig en badevæg i stedet for den wii 

Så kan jeg følge lidt bedre med synes jeg

Ja, jeg vejede mig dagligt..men det er jo en smagsag... men husk at måle dig...så du kan se der sker en masse..

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja, jeg vejede mig dagligt..men det er jo en smagsag... men husk at måle dig...så du kan se der sker en masse..

Målebåndet er klart

Tak

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Målebåndet er klart

Tak

SÅDAN.. god slankevind herfra...din mave skal nok blive rigtig fin...og ellers er der jo andre måder..

STORT kram..

Anmeld

15. marts 2011

Mig med maven

Du er mindre end mig!

Anmeld

15. marts 2011

Anne85

Nu spørger du om vores ærlige mening og den vil jeg give dig: Der er helt sikkert også løst maveskind der MEN en del af det er også fedt.

Men men men - det gode er jo, at det kan der gøres noget ved  Kostomlægning og daglig motion  Personligt har jeg stor glæde af løb - her forbrænder jeg en masse kalorier OG jeg styrker og opstrammer hele kroppen undervejs - specielt min talje er blevet markant mindre. MEN det drejer sig om, at finde den motionsform der passer lige til dig.

Anmeld

15. marts 2011

Maja_4000

Jeg ser ud på samme måde .. Og jeg HADER det også :/

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Anne85 skriver:

Nu spørger du om vores ærlige mening og den vil jeg give dig: Der er helt sikkert også løst maveskind der MEN en del af det er også fedt.

Men men men - det gode er jo, at det kan der gøres noget ved  Kostomlægning og daglig motion  Personligt har jeg stor glæde af løb - her forbrænder jeg en masse kalorier OG jeg styrker og opstrammer hele kroppen undervejs - specielt min talje er blevet markant mindre. MEN det drejer sig om, at finde den motionsform der passer lige til dig.

Jeg ved endnu ikke hvordan jeg har det med løb, men engang for nogle år siden løb jeg rigtig meget og kunne løbe rigtig længe også, så måske det er noget for mig igen.

Anmeld

15. marts 2011

Anne85

Anonym skriver:

Jeg ved endnu ikke hvordan jeg har det med løb, men engang for nogle år siden løb jeg rigtig meget og kunne løbe rigtig længe også, så måske det er noget for mig igen.

prøv det  men lad vær med at have for store ambitioner til dig selv i starten - så kører du surt i det. Hvis du er helt ude af form så find fx et 10 ugers løbeprogram (der findes en million af dem på nettet - fx på iform) hvor du træner dig op til at løbe 5 km

Og så ned på gulvet og lav en masse mavebøjninger imens baby leger ved siden af

Og så kan jeg anbefale dig madlog.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.