Okay, nu viser jeg den altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

mortilnoahogmelina

er det længe siden du har født ?? 

- synes bestemt ikk du ser tyk ud , du kan helt sikkert godt give det slappe maveskind skylden . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Mor til prinsessen :-) skriver:

Altså du hører ikke til de tynde, men synes slet ikke det er slemt eller noget.

Jeg synes du ser godt ud, du er som du er....
Jeg er større end dig, og jeg ser bare fed ud kan ikke give maveskindet skylden desværre, som jeg synes du kan.

Ved ikke om træning virker (det er jeg igang med at prøve på egen krop nu) Ellers tænk på du har fået en dejlig søn/datter ud af det... Og ja tror ikke det er mange som kan prale med at få en flot krop efter en fødsel :-)

For at gøre en lang historie kort, Kan godt forstå du er ked, men prøv at gøre noget ved det, eller elsk dig som du nu engang er :-)

Håber ikke det var hårdt sagt, det var bestemt ikke min mening, så undskylder jeg på forhånd

Nej det var slet ikke hårdt sagt - for ved jo godt at jeg ikke er en af tændstikkerne

Vil rigtig gerne gøre noget ved det, begrænser virkelig sukkerindtag, rører mig dagligt og håber at det kan give en lille gevinst.

Det med træning hele tiden, det dur jeg ikke til. Men må ud og gå med hund og barnevogn

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

CiSo skriver:

Det der, kan du sagtens gøre noget ved.. En masse mavebøjninger og træning og selvfølgelig også sund kost så kommer det helt af sig selv..

Det er slet ikke slemt syntes jeg ikke! Dog tror jeg ikke alt sammen er slap mave skind du kan sagtens træne det pænere..

Held og lykke.  

Ja, må ski hellere komme ned på gulvet og træne

Men det er bestemt ikke det hele der er slapt maveskin, der er en del fedt også og vil så gerne have det væk.

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Du spørger om råd til, hvad du kan gøre for at mindske løst maveskind, og jeg har hørt om, at man kan købe hullahopringe med vægte i, og de skulle gå ind og reducere løst maveskind og også sidedeller (som jeg selv har lidt af), det skulle virke rigtig godt, så det kunne da være, at du skulle prøve det. Jeg mener at have set dem i bilka til ikke så mange penge. Og ellers kunne du (ligesom jeg) starte op på et lille løbeprogram, det gør underværker ikke kun på udseendet, men i særdeleshed også i ens humør og kropsopfattelse. Jeg har fået det MEGET bedre med mig selv efter jeg begyndte at løbe, og jeg er megastolt af mig selv, når jeg kommer hjem. Men huske af starte i det små ligemeget hvilken form for sport du vælger og så arbejd dig forsigtigt op, så du undgår skader. Jeg har engang være ved at træne til et halvmaraton, hvor jeg gik alt alt for hårdt i gang, og nåede hurtigt og kunne løbe langt, en dag ville jeg så prøve at se, om jeg kunne slå min rekord på 16 km på tid, og da jeg skulle slutte turen af med en spurt op ad bakke, så rev jeg legmusklen over, av av og æv æv, for det var en uge før vi skulle på skiferie. Nu kan jeg efter en måneds forsigtig træning løbe næsten 3 km i intervaltræning, og har det meget bedre med ikke at presse mig selv så meget.

Har også set dem i harald nyborg til ingen penge, kunne være jeg skulle invistere i sådan en

Øv det lyder godt nok som en rigtig træls oplevelse.

Har overvejet at komme ud og løbe, og nu er vejret jo også ved at blive bedre

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

er det længe siden du har født ?? 

- synes bestemt ikk du ser tyk ud , du kan helt sikkert godt give det slappe maveskind skylden . 

Ja, det er godt nok snart halvandet år siden 

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

Har selv slapt maveskind, har vænnet mig til det, og har kæresten også

går nu til efterfødsels gymnastik hvor vi laver lidt øvelser og danser Zumba, så må vi se om det hjælper

Zumba er virkelig også sjovt

Vil gerne have de der dvd'er så man kan danse foran fjernsynet - har ikke så meget rytme i kroppen, så ville nok se sjov ud i en stor forsamling

Anmeld

15. marts 2011

.....

Jeg synes at det er maveskindet, så synes ikke at det er fordi du skulle være tyk på nogen måder. Håber det er sagt rigtigt

- Ellers prøv med nogen maveøvelser, som man også bruger når man skal have mavemuskler. Det er nok mit bedste råd

Tænk også på at du har være super woman at bærer rundt på en lille en i 9 mdr, så er der ingen der burde stille krav om at du har mave som en super model's efter det

Anmeld

15. marts 2011

Lulle25

Jeg er helt enig med hende der siger trææning, træning og atter træning. Sund kost, masser grøntsager og kostfibre. Jeg venter nr. 4 nu men jeg har hver gang efter fødslen formået at få strammet maven op. Jeg træner også helt indtil jeg føder og 5 uger efter er jeg igang igen. Du kan evt. gå i motionscenter og få lagt kost og træning sammen, så du har den bedste kombination efter dit behov. Det kan trænes  væk men kræver en rygrad og gåpå mod, så bliver det pænt igen, og det er jo træning der gør ens krop pænest.

Har i øvrigt en  veninde der fik opereret maveskindet væk og havde mange strækmærker, det blev ret fint, men efter et halvt år kunne man ikke se hun var blevet opereret fordi hun havde samme livsstil som inden hun blev opereret.

I forhold til dit spørgsmål om du er tyk. Synes ikke du er tyk, men du høre heller ikke til den tynde kategori.

Kh Louise

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

Anonym skriver:

Har også set dem i harald nyborg til ingen penge, kunne være jeg skulle invistere i sådan en

Øv det lyder godt nok som en rigtig træls oplevelse.

Har overvejet at komme ud og løbe, og nu er vejret jo også ved at blive bedre

Hvis du kunne være interesseret i at løbe lidt, så tag at find en, du kan løbe sammen med, for så kommer man afsted, og det er hyggeligt. Plus en løbetur en aften i dejligt vejr er skønt, og man får noget tid helt alene med sine tanker, hvilket er fantastisk!

Anmeld

15. marts 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Ja, det er godt nok snart halvandet år siden 

Okay , jamen du skal da ik skamme dig det synes jeg ikk . 

Ingen får den perfekte krop efter en fødsel , det har jeg selv måtte erfare . og det er da bestemt og svært for mig at accepter , min plan er dog at jeg gerne snart skulle starte op med at løbe lidt . det kunne jo være en god mulighed for dig os . 

jeg har dog ikk som sådan noget slapt maveskind eller noget , men man kan bare godt se på maven af de har født og det kunne jeg enormt godt tænke mig at ændre lidt . je var før en tynd pige med en flot mave . Sådan er det ik mere , jeg er stadig tynd men min mave bære da præg af at have født . men jeg har fået en dejlig søn ud af det . og det skal nok blive bedre . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.