4 mdr vægt længde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

pussepige

henh01 skriver:

Hej tøser

Jeg har brug for hurtigt hjælp her

Hvad vejer/vejede Jeres babyer da de var 4 mdr og hvor lange er/var de?

Fik de MM eller MME?

Min sundhedsplejerske mener min lille Noam skal slanke sig, han blev 4 mdr i lørdags og vejer ca. 9 kg og er 71 cm lang. Han var stor ved fødslen også - 4220 og 56 cm. Jeg synes jo ikke han er direkte fed, men kan da godt se han er en stor dreng. Han får MME og har fået det supl. siden han var 1 uge gammel - jeg stoppede amningen da han var 1,5 mdr da jeg ikke havde mælk nok. SP er meget obs på at han skal skæres ned i mad (på trods af at han kun får max 900 ml i døgnet og hans reelle behov er 1500 ml) og jeg bliver sgu lidt gal da de hele tiden er så opmærksom på hans vægt, men glemmer at han også er lang.

Skal hen og have ham vejet i dag og er derfor lidt nysgerrig på hvad jeres vejer/vejede.

Min søn på 4½ mdr vejer 8,2 kg og er 72½ cm lang..

Synes det lyder helt hen i vejret at din søn skal slanke sig.. Synes du skal tage en snak med din læge ang det så kan du hører h*ns mening og er da sikker på at det ikke er den samme som sp..

Min næstmindste søn har altid været en lille buttet dreng og han skulle ikke tabe sig og han havde sammen str som din da han var omkring de 4 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mortilnoahogmelina

sarah Foged skriver:

jaa

nogen gange føles det som om han ikk laver andet end at spise hele dagen

Heeeh , det kende jeg godt . 

Sådan var det da min søn fik MM kun . 

Men er blevet meget bedre nu efter han er startet på MME . 

Han spiser dog kun max 180 af gangen . 

Men for det meste kun 120 ML - og så får han kun mad 4-5 gange i døgnet  

han sover heeeeeeeele natten fantastisk 

Anmeld

15. marts 2011

Mor1012

Hej jeg er os lige med her... Ens baby/barn skal sku ikke på slank , hva faan er det for noget jeg syntes du skal gøre hvad du selv føler for, giv ham lidt grød hvis du syntes det er tid til det og du gerne vil dele den oplevelse nu han kan jo bare få lidt kogt pærer som efterfølgende bliver blændet, det "feder" da ikke..

Min pige vejede ved fødselen 2925g og 47cm lang

hun er 4 mdr præsis idag og hun vejer ca 7kg og er 64 lang

Anmeld

15. marts 2011

quar20

henh01 skriver:

Hej tøser

Jeg har brug for hurtigt hjælp her

Hvad vejer/vejede Jeres babyer da de var 4 mdr og hvor lange er/var de?

Fik de MM eller MME?

Min sundhedsplejerske mener min lille Noam skal slanke sig, han blev 4 mdr i lørdags og vejer ca. 9 kg og er 71 cm lang. Han var stor ved fødslen også - 4220 og 56 cm. Jeg synes jo ikke han er direkte fed, men kan da godt se han er en stor dreng. Han får MME og har fået det supl. siden han var 1 uge gammel - jeg stoppede amningen da han var 1,5 mdr da jeg ikke havde mælk nok. SP er meget obs på at han skal skæres ned i mad (på trods af at han kun får max 900 ml i døgnet og hans reelle behov er 1500 ml) og jeg bliver sgu lidt gal da de hele tiden er så opmærksom på hans vægt, men glemmer at han også er lang.

Skal hen og have ham vejet i dag og er derfor lidt nysgerrig på hvad jeres vejer/vejede.

Liam får MME hele dagen dog ammer jeg kun hyggeamning -. jaaaa jeg ved det jeg burde holde, men det er SÅ hyggeligt Han får absolut intet ude af det.. ANDET end hygge hos moaaar

Nå men han spiste snilt 260ml pr måltid og jeg lavede omkring 7-8 flasker på et døgn...!! Det var for meget mente min sp. Så nu er vi prøvet at gå ned til 180-200ml og han spiser nu "kun" 6 gange i døgnet men er meget gladere

Han vejede 3650g ved fødslen og var 50cm lang.

Han er nu 7450g og er 69cm lang

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

Pernille08 skriver:

Heeeh , det kende jeg godt . 

Sådan var det da min søn fik MM kun . 

Men er blevet meget bedre nu efter han er startet på MME . 

Han spiser dog kun max 180 af gangen . 

Men for det meste kun 120 ML - og så får han kun mad 4-5 gange i døgnet  

han sover heeeeeeeele natten fantastisk 

dejligt

Oscar sover også hele natten, han tager mellem 10 og 12 timer hver nat det er bare vidunderligt, den ene dag faldt han i søvn omkring kl 20.30 og vågnede først lidt over 8 om morgen

Anmeld

15. marts 2011

mortilnoahogmelina

sarah Foged skriver:

dejligt

Oscar sover også hele natten, han tager mellem 10 og 12 timer hver nat det er bare vidunderligt, den ene dag faldt han i søvn omkring kl 20.30 og vågnede først lidt over 8 om morgen

Ja det er bare så fantastisk . 

her sover vi fra kl 19 til 6 . Dog ret tidligt om morgnen , men bedre end ingenting  

Anmeld

15. marts 2011

silden85

henh01 skriver:

Men det er sikkert fordi du ammer???

Jeg må ikke give ham grød og skal jeg endelig give ham det skal jeg give ham grøntsags mos fordi der er færrest kcal. i

han får MME

Anmeld

15. marts 2011

Bryndis

Min søn blev vejet og målt af sp i går og der vejede han 7740 og er 67 cm.Og han er 4 mdr og 1 dag Han får ren mm.
Min anden søn da han var 4 mdr der vejede han 7900 og var 68 cm. Og han fik ren mme.

Anmeld

15. marts 2011

morethanperfect

Oscar vejer ca 7900 og er 63 cm

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

Pernille08 skriver:

Ja det er bare så fantastisk . 

her sover vi fra kl 19 til 6 . Dog ret tidligt om morgnen , men bedre end ingenting  

Ja det er jo det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.