Cajsa blev 4 mdr d.4/3 og der vejede hun 8500 gr og var 70 cm lang.. Fødselsvægt og længde lød på 3190 gr og 52 cm..
Min sp har aldrig sagt et ord om, at hun syntes hun var for tyk.. Hun har spurgt ind til hendes tøj str på et tidspunkt, og grinte bare da vi sagde 68 
Men ifølge de der kurver, så passer hendes længde og vægt perfekt sammen, og det er det eneste der betyder noget i min verden.. Alle de andre kurver ligger hun nemlig over, men for mig er det også helhedsbilledet, og der er hun som hun skal være.
Hun har fået mme de sidste 2 mdr, og fik altså mm de første 2 mdr af sit liv, + lidt ind i de sidste 2, og hun tog lige så hurtigt på/voksede lige så hurtigt, da hun kun fik mm.. Vi har heller aldrig (efter vi skiftede til mme) fået af vide, at vi skulle sørge for, at hun fik mindre at spise, og hun har ligget på 800-1200 ml i døgnet siden hun var omkring 3 1/2 måned..
Og så går JEG overhovedet ikke ind for, at babyer skal tabe sig
Hvad hvis din/min fik sig en vældig gang influnza eller andet, der gjorde at de pludselig begyndte at tabe sig? Så er de altså med sine 70+ cm hurtigt undervægtige! Jeg var blevet tosset hvis jeg havde fået af vide, at min datter var for tyk, og skulle tabe sig.. De er 4 mdr, slap dog af!
Hehe, desuden plejer jeg at sige, når folk kommenterer hendes fede lår, at hun er vinterbarn, og derfor skal have lidt at stå imod med 
Anmeld