Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mut skriver: Ja et navn er ikke bare et navn Og hvis der er nogen som er negative om navnet eller stavemåden, skal man blot være ligeglad, hvis man selv føler at det er det rigtige valg, og at navnet passer perfekt til sit barn/børn Selv har jeg ikke børn endnu, men tænker stadigvæk engang imellem på hvorfor nogen navne jeg godt kan lide
Ja et navn er ikke bare et navn Og hvis der er nogen som er negative om navnet eller stavemåden, skal man blot være ligeglad, hvis man selv føler at det er det rigtige valg, og at navnet passer perfekt til sit barn/børn Selv har jeg ikke børn endnu, men tænker stadigvæk engang imellem på hvorfor nogen navne jeg godt kan lide
ja det gjorde jeg også
men de jeg valgte har ændret sig siden.. mange gange. hehee.. det er faktisk lidt svært at finde det rigtige. og ja gode ord. et navn er ikke bare et navn. det blir personen fremover.
jeg hedder feks Sabina men alle kalder mig Sabrina. så overvejde seriøst at skifte over til sabrina. men jeg er jo bare SABINA. Sabina er definationen på mig nærmest. så for mig betyder navne meget og fortæller meget om den person.
der er også navne jeg syntes er smukke men jeg ikke selv ville vælge.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har en datter der hedder Liva.Jeg kan også godt lide navnene Merle, Dana, Sofia og en masse andre pigenavne
Af drengenavne er jeg vild med Albert, Magne og David.
BinaMor skriver: ja det gjorde jeg også men de jeg valgte har ændret sig siden.. mange gange. hehee.. det er faktisk lidt svært at finde det rigtige. og ja gode ord. et navn er ikke bare et navn. det blir personen fremover. jeg hedder feks Sabina men alle kalder mig Sabrina. så overvejde seriøst at skifte over til sabrina. men jeg er jo bare SABINA. Sabina er definationen på mig nærmest. så for mig betyder navne meget og fortæller meget om den person. der er også navne jeg syntes er smukke men jeg ikke selv ville vælge.
Ja, jeg ændre også navne mening engang imellem , der er så mange at vælge imellem, puha Men sværmer nu mest for udenlanske navne, dem kan jeg godt lide . Synes bare altid at det er nemmere at finde pige navne end drenge navne .
Mut skriver: Ja, jeg ændre også navne mening engang imellem , der er så mange at vælge imellem, puha Men sværmer nu mest for udenlanske navne, dem kan jeg godt lide . Synes bare altid at det er nemmere at finde pige navne end drenge navne .
helt klart. de drengenavne jeg valgte (men som ikke blir aktueltfor skal ikke have flere bebser. desuden kan manden ikke lave drengebørn) men det var David, Samuel, Elliott, Benjamin, Xavier, Adrian og Julian.
MILLE!!
og Frida er sååååå sødt!!! og Selma kan jeg også rigtig godt li
Mine børn hedder Simon, Line, Mille og Maia
BinaMor skriver: helt klart. de drengenavne jeg valgte (men som ikke blir aktueltfor skal ikke have flere bebser. desuden kan manden ikke lave drengebørn) men det var David, Samuel, Elliott, Benjamin, Xavier, Adrian og Julian.
Jeg kan godt lide navnet Adrian Selv synes jeg godt om Jayson (selvom mange siger at det skal være uden y ) . Hvis jeg var til danske navne kan jeg godt lide Oliver
Min datter hedder Paya, og synes selvfølgelig at det er et flot navn, men ellers synes jeg Emily, Naja, Malou..
Og drengenavne, synes jeg om Malthe, Magnus, Wlliam..
Håber at det hjalp lidt...
er personligt helt vild med pigenavnene amalie, amanda, clara, cecilie, Angelina,
og drenge navne er jeg helt vild med Emil, Anton, mads.
Og ja jeg ved udemærket godt der er et hav der hedder de navne.. men gør dem vel ikke mindre smukke?
har en niece der hedder Elva synes det er rigtig smukt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128