Smukke navne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.508 visninger
91 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Najsen86

Jeg vil gerne høre hvilke navne I ser som de aller smukkeste  Er nemlig stadig i tvivl om hvad guldklumpen skal hedde så det kunne jo være  man kunne blive inspireret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

malenecl

Min pige skal hedde Eileen Er dybt forelsket i navnet, syntes det er så specielt . Er også vild med Gabriella

Anmeld

14. marts 2011

fif

Najsen86 skriver:

Jeg vil gerne høre hvilke navne I ser som de aller smukkeste  Er nemlig stadig i tvivl om hvad guldklumpen skal hedde så det kunne jo være  man kunne blive inspireret!

Ved du hva køn det er ??? Men vores pige hedder Caia ellers Lucas, Oliver, Lucca, kan faktisk lide de fleste pige navne, der ender på A !!

Anmeld

14. marts 2011

.....

Najsen86 skriver:

Madeline er meget pænt synes jeg

Anmeld

14. marts 2011

Najsen86

malenecl skriver:

Min pige skal hedde Eileen Er dybt forelsket i navnet, syntes det er så specielt . Er også vild med Gabriella

ja.. jeg kan også godt lide navne der er lidt specielle og at der ikke kommer til at være 4 i klassen der hedder det.. Jeg hedder selv Naja så måske er det derfor

Anmeld

14. marts 2011

Najsen86

fif skriver:

Ved du hva køn det er ??? Men vores pige hedder Caia ellers Lucas, Oliver, Lucca, kan faktisk lide de fleste pige navne, der ender på A !!

Synes caia er rigtig smukt.. men ved ikke om det ville være lidt mærkeligt når jeg selv hedder Naja

Anmeld

14. marts 2011

malenecl

Najsen86 skriver:

ja.. jeg kan også godt lide navne der er lidt specielle og at der ikke kommer til at være 4 i klassen der hedder det.. Jeg hedder selv Naja så måske er det derfor

Ja nemlig! Det er altså også et rigtig pænt navn

Anmeld

14. marts 2011

Najsen86

og forresten.. vil får forhåbentlig kønnet at vide fredag

Anmeld

14. marts 2011

.....

fif skriver:

Kan du så også lide Angelina? Det er et sødt navn synes jeg nu også

Anmeld

14. marts 2011

Najsen86

Mut skriver:

Madeline er meget pænt synes jeg

ja endnu et af de mere specielle navne ... smukt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.