Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Misselbek skriver: Gia, Nicole, Khaled, Damien .. mine yndlingsnavne! Men Lilly, sebastian, tino og linea er også smukke navne synes jeg
Gia, Nicole, Khaled, Damien .. mine yndlingsnavne!
Men Lilly, sebastian, tino og linea er også smukke navne synes jeg
Linea
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har en Kristoffer og en Mathias så dem syns jeg selvfølgelig er helt fantastiske navne vi venter en dreng mere og har haft ret svært ved at finde navn til ham men er nok kommet frem til Nicolaj
Kunne jeg udelukkende bestemme skulle det være et af disse navne:
Sebastian eller Frederik
pige navne har jeg en helt masse:
victoria, Bella, Amanda, Emilia, Sofia, Rosa, Yasmin
Pallemor skriver: Vores prinsesse skal hedde Emira Isabel, hvilket jeg jo synes er smukt og næste pige skal hedde Chanella Anine og dreng Marco eller nilo
Vores prinsesse skal hedde Emira Isabel, hvilket jeg jo synes er smukt og næste pige skal hedde Chanella Anine og dreng Marco eller nilo
jeg synes det er så flot med 2 navne men har ikke helt fået manden med på idéen endnu
Tina&Martin skriver: Min smukke mus hedder Madeleine Synes det er sååå flot et navn, og heldigvis passede det til vores smukke baby med hendes smukke blå øjne!!!Og så tænker jeg også på den flotte svenske prinsesse Madeleine
Min smukke mus hedder Madeleine
Synes det er sååå flot et navn, og heldigvis passede det til vores smukke baby med hendes smukke blå øjne!!!Og så tænker jeg også på den flotte svenske prinsesse Madeleine
Valkyrien skriver: Nu har jeg ikke nogle endnu. Men jeg kan specielt godt lide disse (lidt specielle) navne. Drenge: Leviathan - Adrijan - Baldrian - Balterzar - Tjalfe - Tjörk - Alfred Piger: Rosa - Björk - Nika - Sol - Ellen - Anarka - Anemone - Vanilje Jeg bliver jo næsten nød til at få en hel børnehave eller også bare børn med 60 mellemnavne hæhæ
Nu har jeg ikke nogle endnu. Men jeg kan specielt godt lide disse (lidt specielle) navne.
Drenge: Leviathan - Adrijan - Baldrian - Balterzar - Tjalfe - Tjörk - Alfred Piger: Rosa - Björk - Nika - Sol - Ellen - Anarka - Anemone - Vanilje
Jeg bliver jo næsten nød til at få en hel børnehave eller også bare børn med 60 mellemnavne hæhæ
haha ja der er ikke andet for
henh01 skriver: Min veninde har en datter der hedder Liva Marie.. Det er også sødt
Min veninde har en datter der hedder Liva Marie.. Det er også sødt
Jeg synes selvfølgelig at Isabella Viola og Victoria Lucia er de to smukkeste navne der findes. Det hedder mine to prinsesser nemlig
Andre navne jeg er ret forelsket i er bl.a. Emily, Lucy, Liv, Filucca, Helena, Bianca, Lucas, Benjamin, Sofus og Thomas
malenecl skriver: Min pige skal hedde Eileen Er dybt forelsket i navnet, syntes det er så specielt . Er også vild med Gabriella
Min pige skal hedde Eileen Er dybt forelsket i navnet, syntes det er så specielt . Er også vild med Gabriella
Åh, det hedder min gamle farmor
Mine børn har jo de smukkeste navne sys jeg jo selv. De hedder Jon, Jannick, Astrid Johanna og Sigrid Katarine !!!!
Malou, Storm (elsker det som pigenavn!), Ella, Gabriella, Isabella (hæhæ, mit eget ), Milla, Silje, Gia, Pavonah, Lucca....
Tristan, Noah, Asbjørn, Mikas, Malik, Dominic (!!! )
Silvermist skriver: Jeg synes selvfølgelig at Isabella Viola og Victoria Lucia er de to smukkeste navne der findes. Det hedder mine to prinsesser nemlig Andre navne jeg er ret forelsket i er bl.a. Emily, Lucy, Liv, Filucca, Helena, Bianca, Lucas, Benjamin, Sofus og Thomas
skønne navne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128