Smukke navne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

BinaMor

malenecl skriver:

Min pige skal hedde Eileen Er dybt forelsket i navnet, syntes det er så specielt . Er også vild med Gabriella

ja Gabriella

og Madelina...

udover mine egne ungers så kan jeg godt Isabella, Daniella, (en masser elle´r  hehe) Victoria og Miamaja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

.....

BinaMor skriver:

ja Gabriella

og Madelina...

udover mine egne ungers så kan jeg godt Isabella, Daniella, (en masser elle´r  hehe) Victoria og Miamaja

Ja Madelina , havde selv sagt Madeline, men madelina er også pænt , og Daniella.

Anmeld

14. marts 2011

NilleG

Pigenavne. My og Mynthe. Drengenavne. Storm og Sejr.. (de navne er jeg ret vild med)

Anmeld

14. marts 2011

Manakauapo

Nu har jeg ikke nogle endnu. Men jeg kan specielt godt lide disse (lidt specielle) navne.

Drenge: Leviathan - Adrijan - Baldrian - Balterzar - Tjalfe - Tjörk - Alfred
Piger: Rosa - Björk - Nika - Sol - Ellen - Anarka - Anemone - Vanilje

Jeg bliver jo næsten nød til at få en hel børnehave eller også bare børn med 60 mellemnavne hæhæ

Anmeld

14. marts 2011

BinaMor

Mut skriver:

Ja Madelina , havde selv sagt Madeline, men madelina er også pænt , og Daniella.

jaa jeg drømte det en nat da jeg var gravid, fløj op af sengen og skrev det på bagsiden af en kogebog. så vidste jeg mit barn sku hedde det (selvom jeg ikke havde hørt det før)

jeg sys det er vigtigt at det navn man vælger har en el. anden betydning for én. at man kan mærke at det er rigtigt i hjertet.

Anmeld

14. marts 2011

.....

BinaMor skriver:

jaa jeg drømte det en nat da jeg var gravid, fløj op af sengen og skrev det på bagsiden af en kogebog. så vidste jeg mit barn sku hedde det (selvom jeg ikke havde hørt det før)

jeg sys det er vigtigt at det navn man vælger har en el. anden betydning for én. at man kan mærke at det er rigtigt i hjertet.

Ja et navn er ikke bare et navn

Og hvis der er nogen som er negative om navnet eller stavemåden, skal man blot være ligeglad, hvis man selv føler at det er det rigtige valg, og at navnet passer perfekt til sit barn/børn

Selv har jeg ikke børn endnu, men tænker stadigvæk engang imellem på hvorfor nogen navne jeg godt kan lide 

Anmeld

14. marts 2011

2babygirls

Najsen86 skriver:

Jeg vil gerne høre hvilke navne I ser som de aller smukkeste  Er nemlig stadig i tvivl om hvad guldklumpen skal hedde så det kunne jo være  man kunne blive inspireret!

Min smukke mus hedder Madeleine

Synes det er sååå flot et navn, og heldigvis passede det til vores smukke baby med hendes smukke blå øjne!!!

Og så tænker jeg også på den flotte svenske prinsesse Madeleine

Anmeld

14. marts 2011

.....

Tina&Martin skriver:

Min smukke mus hedder Madeleine

Synes det er sååå flot et navn, og heldigvis passede det til vores smukke baby med hendes smukke blå øjne!!!

Og så tænker jeg også på den flotte svenske prinsesse Madeleine

Det var også det navn jeg stemte først på

Og ja hende tænker jeg også lidt på, hæhæh. Hun er nu flot

Anmeld

14. marts 2011

2babygirls

Mut skriver:

Det var også det navn jeg stemte først på

Og ja hende tænker jeg også lidt på, hæhæh. Hun er nu flot

weeeeeuuuew

Så hepper jeg med

Anmeld

14. marts 2011

.....

Tina&Martin skriver:

weeeeeuuuew

Så hepper jeg med

Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.