Smukke navne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Caroline86

vores datter hedder Laura og det synes vi selvfølgelig er HELT fantastisk smukt

Jeg har altid haft noget med navnet Angela (på engelsk)... Har altid troet min første pige skulle hedde det, men da jeg så blev gravid med Laura passede det bare ikke til hende.. hun var en Laura fra starten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

fif

Najsen86 skriver:

Synes caia er rigtig smukt.. men ved ikke om det ville være lidt mærkeligt når jeg selv hedder Naja

Heheh jo det ku godt være!! Jeg hedder selv Fie, og var helt overbevist om at vores pige sku hedde Sofia, men tænkte det osse lå lidt tæt på mit.... - me det er sku osse svært at finde på et navn

Anmeld

14. marts 2011

Najsen86

Mut skriver:

Kan du så også lide Angelina? Det er et sødt navn synes jeg nu også

ja det er pænt også

Anmeld

14. marts 2011

Mor til Mike

Gia, Nicole, Khaled, Damien .. mine yndlingsnavne!

Men Lilly, sebastian, tino og linea er også smukke navne synes jeg

Anmeld

14. marts 2011

.....

Najsen86 skriver:

ja endnu et af de mere specielle navne ... smukt

Ja, kender hvertfald ingen der hedder det

Anmeld

14. marts 2011

fif

Mut skriver:

Kan du så også lide Angelina? Det er et sødt navn synes jeg nu også

Ja, det er osse meget pænt bare ikk et navn jeg ville give mit barn ....

Anmeld

14. marts 2011

Lunae

Najsen86 skriver:

Jeg vil gerne høre hvilke navne I ser som de aller smukkeste  Er nemlig stadig i tvivl om hvad guldklumpen skal hedde så det kunne jo være  man kunne blive inspireret!

Jeg synes Camille er det smukkeste navn og det hedder min datter

Anmeld

14. marts 2011

misslea

Uuhhh der er såååå mange smukke navne synes jeg... men det er jo smag og behag.. heheh!!

Min datter hedder Wilma.... ved ikke om det er et navn, som man vil kalde for smukt...! Men jeg synes, at det passer godt til en lille fræk vildbasse, som jeg er RET sikke rpå, at hun nok skal blive! Min mand og jeg er nemlig ikke de typer, som får en fin lille pige... men nærmere en lille trold med krøller, som konstant er smurt ind i mudder osv.... heheh!!! Meeeeeeeen jeg synes selvfølgelig at WILMA er sååå smukt!!! Og så hedde rhun Elvira til mellemnavn

Min niece hedder Lova.... og det er også et virkelig smukt navn synes jeg!!!

Ellers kan jeg godt lide korte navne.... der er jo fx. nogle herinde, som har døtre, der hedder Sol og Sne.... og det er SMUKKE navne....

Anmeld

14. marts 2011

Pallemor

Vores prinsesse skal hedde Emira Isabel, hvilket jeg jo synes er smukt og næste pige skal hedde Chanella Anine og dreng Marco eller nilo

Anmeld

14. marts 2011

Musen85

Najsen86 skriver:

Jeg vil gerne høre hvilke navne I ser som de aller smukkeste  Er nemlig stadig i tvivl om hvad guldklumpen skal hedde så det kunne jo være  man kunne blive inspireret!

Vi har jo en del navne, til vores fremtidige børn at vælge i mellem, som vi syntes er smukke navne, så skriver lige lidt af dem  

Pige-navne: Liv, Amanda, Simone, Caia og Lærke

Drenge-navne: Tobias, Valdemar og Storm Og så er jeg blevet helt vild med Frei

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.