Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleMor10 skriver: Ja som der står, så skal vi giftes Min kære kæreste "friede" forand et vennepar igår. i starten opfattede jeg ikke rigtig hvad han sagde, men jojo, den var godt nok. han spurgte om jeg ville gifte mig med ham til sommer vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele jeg er så glad, og glæder mig meget, til et lidt anderledes bryllup Ville lige ud med glæden
Ja som der står, så skal vi giftes
Min kære kæreste "friede" forand et vennepar igår. i starten opfattede jeg ikke rigtig hvad han sagde, men jojo, den var godt nok. han spurgte om jeg ville gifte mig med ham til sommer
vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele jeg er så glad, og glæder mig meget, til et lidt anderledes bryllup
Ville lige ud med glæden
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
skal i giftes til fredikssund vikingespil??? det er da sejt..
isabellamor skriver: skal i giftes til fredikssund vikingespil??? det er da sejt..
ikke under selve spillet nej hehe men ja nede på pladsen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128