Jeg skal giftes <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

æhm ja,  jeg overvejde faktisk at tilbyde dig det, men jeg ved sku ikke, om jeg kan sy dig en rigtig hammer flot kjole hehe....

Jamen jeg vil da gerne med til brylluppet hehe

hvis vi nu hjælpes ad så er jeg sikker på den bliver rigtig flot . jeg har bare et problem med at jeg ikke aner hvordan en vikine brudekjole ser ud ? hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

DLM

stort tillykke

Anmeld

11. marts 2011

mariamiss6

hvis vi nu hjælpes ad så er jeg sikker på den bliver rigtig flot . jeg har bare et problem med at jeg ikke aner hvordan en vikine brudekjole ser ud ? hehe

Jamen det er jo bare en almindelig vikingekjole, som man så bare gør lidt ekstra ud af måske

Og den kan jo sagtens være råhvid eller sådan noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2011

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Jamen det er jo bare en almindelig vikingekjole, som man så bare gør lidt ekstra ud af måske

Og den kan jo sagtens være råhvid eller sådan noget

Haha, har lige indset at det allerede er den 29 maj !  det jo lige om lidt ? hehe

Anmeld

11. marts 2011

Kruse90

hjertelig tillykke med det

Anmeld

11. marts 2011

LilleMor10

Kruse90 skriver:

hjertelig tillykke med det

tak søde 

Anmeld

11. marts 2011

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Haha, har lige indset at det allerede er den 29 maj !  det jo lige om lidt ? hehe

Scheizze mand!!! Ja, det er jo om lidt

Se lige min forrige besked, jeg har indsat et billede af den kjole jeg havde tænkt mig, hvis nu, du ved nok

Men jeg ville så lave den i noget råhvid eller noget

Anmeld

11. marts 2011

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Scheizze mand!!! Ja, det er jo om lidt

Se lige min forrige besked, jeg har indsat et billede af den kjole jeg havde tænkt mig, hvis nu, du ved nok

Men jeg ville så lave den i noget råhvid eller noget

ja måske 

Anmeld

11. marts 2011

morethanperfect

LilleMor10 skriver:

Ja som der står, så skal vi giftes 

Min kære kæreste "friede" forand et vennepar igår. i starten opfattede jeg ikke rigtig hvad han sagde, men jojo, den var godt nok. han spurgte om jeg ville gifte mig med ham til sommer 

vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele  jeg er så glad, og glæder mig meget, til et lidt anderledes bryllup 

Ville lige ud med glæden 

Uh Tillykke ! Så vinder du 25000 og så skal du giftes .. Lykken og heldet er med dig  Hvor er det dejligt  

Anmeld

11. marts 2011

LilleMor10

morethanperfect skriver:

Uh Tillykke ! Så vinder du 25000 og så skal du giftes .. Lykken og heldet er med dig  Hvor er det dejligt  

Ja det er sku en dejlig uge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.