LilleMor10 skriver:
Hvis du nu læser mit indlæg og forstår det hvad jeg skriver så ville du også se at jeg ingen steder skriver vi er blevet udvalgt til der bryllups jubilærum ? min kæreste foreslog at vi kunne søge ind, men det gjorde vi ikke, idet at vi ikke kunne den dato bryllupet skulle afholdes, men vi stå stadig ved vi skal have et vikinge bryllup, ham der skal vie det heldige par der bliver valgt og tilbudt at vie os til vores egen cermoni hvis vi havde lyst. så ro på. de skriver jo også i deres opslag at man ikke nødvendigvis behøver at være ase tro!
" vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele"
Hvor er det lige at jeg skal udlede at i IKKE fik det? Du skriver intet sted at der er tvivl om i ville få det.
Det er ikke et spørgsmål om at man SKAL være asetro, men det at du lyder som om du skal trøstes med fint hotel og et anden rigtigt bryllup når pengene er der fordi du egentlig ikke følte for det andet.
Og så er det jeg sidder og tænker at jeg er glad for at i ikke fik det, for arrangørerne gik specielt efter et brudepar der ville finde oplevelsen uforglemmelig - ikke et brudepar, hvor bruden ville forholde sig surmulende over at det ikke var hendes ønskedrøm af et bryllup.
Anmeld