Jeg skal giftes <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Holbæktrunten

Kæmpe tillykke - du bliver en smuk, smuk brud - uanset om det er med stor kjole eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

LilleMor10

Holbæktrunten skriver:

Kæmpe tillykke - du bliver en smuk, smuk brud - uanset om det er med stor kjole eller ej

årh hvor er du sød 

TAK !

Anmeld

14. april 2011

NL1982

Tillykke med Brylluppet… men jeg forstår ikke helt hvordan det kan være at du ved i har fået det her betalte bryllup, når de først havde deadline på ansøgningsfristen d. 4. april 2011.

Desuden må jeg indrømme at jeg finder det ret usmageligt at du ikke synes det er et ”rigtigt” bryllup, når der er andre der ville give deres halve arm for at deltage som brudepar.

Anmeld

14. april 2011

Jemion

NL1982:Helt ærligt så synes jeg du skal tage den diskution med hvad et rigtigt bryllup er, op i et andet indlæg istedet for at skrive det i Lillemor10s glædes indlæg. 

Anmeld

14. april 2011

NL1982

Jemion skriver:

NL1982:Helt ærligt så synes jeg du skal tage den diskution med hvad et rigtigt bryllup er, op i et andet indlæg istedet for at skrive det i Lillemor10s glædes indlæg. 

Grunden til at jeg stejler er at det er hvorledes min slags bryllup skal være og jeg ved at vikingespillet faktisk forventer en meget entusiastisk holdning til det bryllup end hvad hun disker op med.

Men hvis du virkelig mener at jeg på ingen måde må kommentere emotionelt på hendes indlæg - så bevares - så holder jeg da helt op med det.

Jeg vil dog stadig gerne vide hvordan hun fik et bryllup 1 måned før ansøgningsfristen udløb.

Anmeld

14. april 2011

LilleMor10

NL1982 skriver:

Grunden til at jeg stejler er at det er hvorledes min slags bryllup skal være og jeg ved at vikingespillet faktisk forventer en meget entusiastisk holdning til det bryllup end hvad hun disker op med.

Men hvis du virkelig mener at jeg på ingen måde må kommentere emotionelt på hendes indlæg - så bevares - så holder jeg da helt op med det.

Jeg vil dog stadig gerne vide hvordan hun fik et bryllup 1 måned før ansøgningsfristen udløb.

Hvis du nu læser mit indlæg og forstår det hvad jeg skriver så ville du også se at jeg ingen steder skriver vi er blevet udvalgt til der bryllups jubilærum ? min kæreste foreslog at vi kunne søge ind, men det gjorde vi ikke, idet at vi ikke kunne den dato bryllupet skulle afholdes, men vi stå stadig ved vi skal have et vikinge bryllup, ham der skal vie det heldige par der bliver valgt og tilbudt at vie os til vores egen cermoni hvis vi havde lyst. så ro på. de skriver jo også i deres opslag at man ikke nødvendigvis behøver at være ase tro!

Anmeld

14. april 2011

NL1982

LilleMor10 skriver:

Hvis du nu læser mit indlæg og forstår det hvad jeg skriver så ville du også se at jeg ingen steder skriver vi er blevet udvalgt til der bryllups jubilærum ? min kæreste foreslog at vi kunne søge ind, men det gjorde vi ikke, idet at vi ikke kunne den dato bryllupet skulle afholdes, men vi stå stadig ved vi skal have et vikinge bryllup, ham der skal vie det heldige par der bliver valgt og tilbudt at vie os til vores egen cermoni hvis vi havde lyst. så ro på. de skriver jo også i deres opslag at man ikke nødvendigvis behøver at være ase tro!

" vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele"

Hvor er det lige at jeg skal udlede at i IKKE fik det? Du skriver intet sted at der er tvivl om i ville få det.

Det er ikke et spørgsmål om at man SKAL være asetro, men det at du lyder som om du skal trøstes med fint hotel og et anden rigtigt bryllup når pengene er der fordi du egentlig ikke følte for det andet.

Og så er det jeg sidder og tænker at jeg er glad for at i ikke fik det, for arrangørerne gik specielt efter et brudepar der ville finde oplevelsen uforglemmelig - ikke et brudepar, hvor bruden ville forholde sig surmulende over at det ikke var hendes ønskedrøm af et bryllup. 

Anmeld

14. april 2011

LilleMor10

NL1982 skriver:

" vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele"

Hvor er det lige at jeg skal udlede at i IKKE fik det? Du skriver intet sted at der er tvivl om i ville få det.

Det er ikke et spørgsmål om at man SKAL være asetro, men det at du lyder som om du skal trøstes med fint hotel og et anden rigtigt bryllup når pengene er der fordi du egentlig ikke følte for det andet.

Og så er det jeg sidder og tænker at jeg er glad for at i ikke fik det, for arrangørerne gik specielt efter et brudepar der ville finde oplevelsen uforglemmelig - ikke et brudepar, hvor bruden ville forholde sig surmulende over at det ikke var hendes ønskedrøm af et bryllup. 

Vi har slet ikke søgt det 

og nej jeg ser det ikke som et rigtigt bryllup, men idet min kæreste er ase troende, ville jeg gerne gøre det for ham . jeg har mit drømme bryllup, som er med hvis kjole og det hele. så om vi ville gøre det af 2 omgange det er vel vores sag ? og vi snakkede med formanden om det. da jeg skrev det her indlæg vidste jeg faktisk ikke rigtig hvad det var jeg havde sagt ja til, da jeg sagde ti lmin kæreste vi godt kunne søge ind. men efter han havde forklaret hvor stort og fint det var, blev vi enige om ikke at søge det. netop fordi der nok var nogle der ønskede det mere end mig. 

hvorfor er det at ligenetop dette rammer dig så personligt. ? har du selv søgt ind da ? jeg kan ikke forstå hvorfor jeg nærmest skal angribes på den måde, bare fordi jeg ikke drømmer om et vikinge bryllup ? 

Anmeld

15. april 2011

NL1982

Ja jeg havde søgt det og jeg ville ærligt talt være ret irriteret hvis jeg så senere fandt ud af at bruden slet ikke betragtede det som et rigtigt bryllup. Men godt at høre at du ikke fik det. Og held og lykke med dit rigtige bryllup.

Anmeld

15. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilleMor10 skriver:

Ja som der står, så skal vi giftes 

Min kære kæreste "friede" forand et vennepar igår. i starten opfattede jeg ikke rigtig hvad han sagde, men jojo, den var godt nok. han spurgte om jeg ville gifte mig med ham til sommer 

vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele  jeg er så glad, og glæder mig meget, til et lidt anderledes bryllup 

Ville lige ud med glæden 

Hvor vidunderligt  Stort tillykke med det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.