Jeg skal giftes <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

CiSo

Stort tillykke med det!!  ( jeg er slet ikke misundelig. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

LilleMor10

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ej hvor godt Uhh håber du smider lidt billeder op herinde til sommer, for man bliver da lidt nysgerrig hehe

Selvom du ikke har kæmpe kjole på, er det jo også lige så meget stemningen der gør at I får en god dag. Og mon ikke solen skinner for jer også

jo mon ikke, han har så lovet at vi efter følgende tager på fint hotel  men er helt sikker på det bliver en uforglemmelig dag alligevel 

Anmeld

11. marts 2011

Jemion

Stort tillykke putte  Årh hvor er jeg dog glad på dine og mandens vegne.. Hvor er det dejligt for jer

Anmeld

11. marts 2011

Senia

LilleMor10 skriver:

jo mon ikke, han har så lovet at vi efter følgende tager på fint hotel  men er helt sikker på det bliver en uforglemmelig dag alligevel 

EJ, hvor lyder det bare skønt. Det bliver det da uden tvivl

Anmeld

11. marts 2011

LilleMor10

Jemion skriver:

Stort tillykke putte  Årh hvor er jeg dog glad på dine og mandens vegne.. Hvor er det dejligt for jer

tak søde 

Anmeld

11. marts 2011

Mille83

Stort tillykke, min kæreste friede i weekenden så ved godt hvordan du har det 

Anmeld

11. marts 2011

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Ja som der står, så skal vi giftes 

Min kære kæreste "friede" forand et vennepar igår. i starten opfattede jeg ikke rigtig hvad han sagde, men jojo, den var godt nok. han spurgte om jeg ville gifte mig med ham til sommer 

vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele  jeg er så glad, og glæder mig meget, til et lidt anderledes bryllup 

Ville lige ud med glæden 

Hehe så bliver det jer der kommer i aviserne

det er noget med noget ekstra optræden i byen, hvor de gerne vil vie et par ikke? på grund af jubilæet???

Anyways, i hvert fald tillykke med det, jeg glæder mig til at se jer begge ved begge ceremonier (også selvom det kun bliver på billeder )

Anmeld

11. marts 2011

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Ja, han har spillet med i frederikssund vikingespil og vikinge revy i snart 8 år, og så er han Ase troende  og nu gik han med til vores søn skulle døbes i en kirke, så nu når han kom med den ide, så tænkte jeg ja det kan vi jo ligeså godt, det bliver sikkert en rigtig god dag selvom jeg ikke er gejlet fuldkommen ud i kæmpe kjole osv  

Man kan jo godt lave noget lækkert hårpynt med en simpel frisure og smukke blomster

Og man kan også sagtens få sig en feeeed vikingekjole

prøv at spørge sypigerne, om de vil hjælpe med en kjole til dig

Anmeld

11. marts 2011

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Man kan jo godt lave noget lækkert hårpynt med en simpel frisure og smukke blomster

Og man kan også sagtens få sig en feeeed vikingekjole

prøv at spørge sypigerne, om de vil hjælpe med en kjole til dig

Ja lige præcis, du er vel med når vi skal vies 

og naah, jeg hyrre da bare dig til at sy mig en kjole 

Anmeld

11. marts 2011

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Ja lige præcis, du er vel med når vi skal vies 

og naah, jeg hyrre da bare dig til at sy mig en kjole 

æhm ja,  jeg overvejde faktisk at tilbyde dig det, men jeg ved sku ikke, om jeg kan sy dig en rigtig hammer flot kjole hehe....

Jamen jeg vil da gerne med til brylluppet hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.