Jeg skal giftes <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.171 visninger
42 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

LilleMor10

Ja som der står, så skal vi giftes 

Min kære kæreste "friede" forand et vennepar igår. i starten opfattede jeg ikke rigtig hvad han sagde, men jojo, den var godt nok. han spurgte om jeg ville gifte mig med ham til sommer 

vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele  jeg er så glad, og glæder mig meget, til et lidt anderledes bryllup 

Ville lige ud med glæden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Mor Til Julie<3

LilleMor10 skriver:

Min kære kæreste "friede" forand et vennepar igår. i starten opfattede jeg ikke rigtig hvad han sagde, men jojo, den var godt nok. han spurgte om jeg ville gifte mig med ham til sommer 

vi skal giftes af 2 gange, den første her til sommer, bliver et vikinge bryllup forand hele frederikssund, og med massere af tilskuer, så det bliver ikke ligefrem mit "drømme bryllup" så derfor har han lovet at når pengene er der så kan vi få et rigtig kirke bryllup med hvid kjole og det hele  jeg er så glad, og glæder mig meget, til et lidt anderledes bryllup 

Ville lige ud med glæden 

Rigtig stort tillykke med det kommende bryllup ...

Anmeld

11. marts 2011

Dorthe1986

Stort tillykke

Anmeld

11. marts 2011

LilleMor10

Tusind tak 

Anmeld

11. marts 2011

Baby2010/2013

LilleMor10 skriver:

Ville lige ud med glæden 

Kæmpe tillykke herfra

Håber I bliver evigt lykkelige 

Anmeld

11. marts 2011

AmalieMalle

Wauw - kæmpe tillykke!

Hils manden !

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Ihhh STORT TILLYKKE!

Kan da godt forstå, at du bare måtte ud med det - det er da også stort og skønt når den man elsker vil giftes og dermed vise at du er den han vil tilbringe resten af sine dage med (ihh hehe så går romantikeren vist op i mig )

Og hele to bryllupper, det er da ikke helt dårligt Lyder spændende med et vikingebryllup - er det noget han går meget op din forlovede? Er da super skønt at I så bare holder 2 bryllupper, og på den måde begge får opfyldt jeres ønske/drøm for et bryllup

Endnu en gang stort tillykke

Anmeld

11. marts 2011

LilleMor10

AmalieMalle skriver:

Wauw - kæmpe tillykke!

Hils manden !

Tusind tak, og i lige måde 

Anmeld

11. marts 2011

LilleMor10

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ihhh STORT TILLYKKE!

Kan da godt forstå, at du bare måtte ud med det - det er da også stort og skønt når den man elsker vil giftes og dermed vise at du er den han vil tilbringe resten af sine dage med (ihh hehe så går romantikeren vist op i mig )

Og hele to bryllupper, det er da ikke helt dårligt Lyder spændende med et vikingebryllup - er det noget han går meget op din forlovede? Er da super skønt at I så bare holder 2 bryllupper, og på den måde begge får opfyldt jeres ønske/drøm for et bryllup

Endnu en gang stort tillykke

Ja, han har spillet med i frederikssund vikingespil og vikinge revy i snart 8 år, og så er han Ase troende  og nu gik han med til vores søn skulle døbes i en kirke, så nu når han kom med den ide, så tænkte jeg ja det kan vi jo ligeså godt, det bliver sikkert en rigtig god dag selvom jeg ikke er gejlet fuldkommen ud i kæmpe kjole osv  

Anmeld

11. marts 2011

Senia

LilleMor10 skriver:

Ja, han har spillet med i frederikssund vikingespil og vikinge revy i snart 8 år, og så er han Ase troende  og nu gik han med til vores søn skulle døbes i en kirke, så nu når han kom med den ide, så tænkte jeg ja det kan vi jo ligeså godt, det bliver sikkert en rigtig god dag selvom jeg ikke er gejlet fuldkommen ud i kæmpe kjole osv  

Ej hvor godt Uhh håber du smider lidt billeder op herinde til sommer, for man bliver da lidt nysgerrig hehe

Selvom du ikke har kæmpe kjole på, er det jo også lige så meget stemningen der gør at I får en god dag. Og mon ikke solen skinner for jer også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.