Spis maven flad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

ZamanogDania

Mathias Villads skriver:

Ja, det er sku en klasse kommentar...

Bogen er god til piger som lider af PCOS... Og der er faktisk en del, men ikke må, selvom man synes det er sundt... F.eks frugt.. da der er meget frugtsukker i og man skal som PCOS pige holde sig fra Hvede, ris, pasta, kartofler og især sukker... man må så heller ikke spise for meget rugbrød... Så man skal se det som en kostomlægning, men bogen er god til vejledning til sin kommende ændret kost for livet... som pco pige kan man godt mangle inspiration... og reglerne er jo lidt det samme, for dem som ikke lider af sygdommen...

Ja det rigtig. Har os hørt om at det godt for PCO kvinder. Jeg ser lige hvordan det går for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

ZamanogDania

ivfmarie skriver:

he he.. jeg må lige komme med en sjov historie her:

Min mor har fulgt vejledningerne i bogen, og tabt sig en del cm..

Min fars kommentar: "  Jeg syns det er din røv der forsvinder - læser du bogen bagfra?"

Glemte lige at spørger dig. Syntes din mor at det var svært at holde sig til kuren? Hvad med nu? Har hun taget de cm på igen?

Anmeld

21. marts 2011

ivfmarie

ZamanogDania skriver:

Glemte lige at spørger dig. Syntes din mor at det var svært at holde sig til kuren? Hvad med nu? Har hun taget de cm på igen?

Det er gået fint med at følge bogen.. Jeg tror de gør det sådan lidt som tid og lyst lige er der til. Mor følger vist teorierne ret grundigt i løbet af dagen. Men laver det de har lyst til, til aftensmad.

Jeg tror stadig hun taber sig lidt.. hun har i hvertfald ikke taget på igen.

Anmeld

21. marts 2011

ZamanogDania

ivfmarie skriver:

Det er gået fint med at følge bogen.. Jeg tror de gør det sådan lidt som tid og lyst lige er der til. Mor følger vist teorierne ret grundigt i løbet af dagen. Men laver det de har lyst til, til aftensmad.

Jeg tror stadig hun taber sig lidt.. hun har i hvertfald ikke taget på igen.

Tak for oplysning. Jeg har os bruge for når målet også gør ligesom din mor. Spis det man har lyst om aften. Self. sund mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.