Spis maven flad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

ZamanogDania

Albertesmor skriver:

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men en bog ændre ikke dit liv det gør din tankegang  en kur er ikke vejen frem men det er en kostomlægning alle kure vil blive spoleret så snart du begynder at spise som du gjorde før, 1 ting skal du huske på en ny vane tager ca 5 måneder at få indarbejdet det tager ca 5 minutter at spolere den og falde tilbage til gamle mønstre igen, så det der skal til er en omlægning af kosten og det skal være vedvarende, samt motion

pøj pøj med det

Jeg ved godt man skal ændre sin tankegang. Tro mig det har jeg os gjord. Jeg har allerede tabt 5 kg, men jeg vil tabe mig på maven. Og den bog hjælper dig så du taber dig i taljen plus kg.
Jeg træner 5 gang om ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

ZamanogDania

Honnie's Wife:) skriver:

Ej, jeg vil også gerne vide hvad den bog hedder Kunne heltsikkert godt trænge til at tabe mig 12 kilo Måske kun 6, men ihvertfald bare tabe mig

Så hvad hedder den, hvor kan den købes? og for hvor meget??

Bogen hedder spis maven flad. Man kan købe den i bogforhandler og på nettet osv. Du kan søg i Google også læs lidt om den

Anmeld

17. marts 2011

slettet_7530

ZamanogDania skriver:

Jeg ved godt man skal ændre sin tankegang. Tro mig det har jeg os gjord. Jeg har allerede tabt 5 kg, men jeg vil tabe mig på maven. Og den bog hjælper dig så du taber dig i taljen plus kg.
Jeg træner 5 gang om ugen.

Hvis du træner reglmæssigt og du træner det rigtige vil du unægteligt tabe dig på hele kroppen, man kan ikke punkttabe sig  så spar du de penge og brug din sunde fornuft og dit træningscenter

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

Albertesmor skriver:

Hvis du træner reglmæssigt og du træner det rigtige vil du unægteligt tabe dig på hele kroppen, man kan ikke punkttabe sig  så spar du de penge og brug din sunde fornuft og dit træningscenter

Nu må vi se hehe bogen er bestilt ihvertfald for 3 dage siden. Så må vi se. Kan se du har os tabt dig meget. Rigtig flot du taler jo af erfaring.

Anmeld

17. marts 2011

slettet_7530

ZamanogDania skriver:

Nu må vi se hehe bogen er bestilt ihvertfald for 3 dage siden. Så må vi se. Kan se du har os tabt dig meget. Rigtig flot du taler jo af erfaring.

Tak  men det er rigtigt man kan ikek tabe sig punktmæssigt, man vil tabe sig på hele kroppen hvis man så samtidigt dyrker fedforbrændende motion så er man rigtigt godt på vej, jeg troede helelr ikke jeg havde nogen talje men den kom frem efterhånden som kiloene røg af, det hun sikekrt kører på er at undgå de hurtige kulhydrater men det er der nu ikke noget nyt revolutionerende i, da de hurtige kulhydrater suger vædske til sig og gør at man er oppustet, (tarmene er oppustet), dropper man dem i en periode elelr for betandigt vil ens mave altid være fladere da tarmene ikke er oppustet længere, kød er protein og det skal man have i store mængder under et vægttab da man elelrs vil tabe sin muskelmasse og ikke fedtmassen.

Pøj pøj

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

Albertesmor skriver:

Tak  men det er rigtigt man kan ikek tabe sig punktmæssigt, man vil tabe sig på hele kroppen hvis man så samtidigt dyrker fedforbrændende motion så er man rigtigt godt på vej, jeg troede helelr ikke jeg havde nogen talje men den kom frem efterhånden som kiloene røg af, det hun sikekrt kører på er at undgå de hurtige kulhydrater men det er der nu ikke noget nyt revolutionerende i, da de hurtige kulhydrater suger vædske til sig og gør at man er oppustet, (tarmene er oppustet), dropper man dem i en periode elelr for betandigt vil ens mave altid være fladere da tarmene ikke er oppustet længere, kød er protein og det skal man have i store mængder under et vægttab da man elelrs vil tabe sin muskelmasse og ikke fedtmassen.

Pøj pøj

Jeg vil bare gerne lære og undgår de hurtig kulhydragter. De har nogle gode opskrifter så vidt jeg har hørt om. Jeg vil gerne lærer og spise andet end ris og frugt osv. For i vores kultur spiser man alt for meget ris Hahaha. Så håber på de opskrifter kan hjælpe mig lidt.

Men tak for de gode ord du skrev. Det vil jeg tage til mig selv skal nok komme med en opdate

Anmeld

17. marts 2011

FamilenStorm

ZamanogDania skriver:

Er din veninde gået igang med den?

Hun er igang med at læse den fra enden til anden, og tager de ting fra den hun synes passer ind i hendes hverdag :-) Men hun synes den er helt super.. Så tror selv jeg skal have den købt :-)

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

Heidibh skriver:

Hun er igang med at læse den fra enden til anden, og tager de ting fra den hun synes passer ind i hendes hverdag :-) Men hun synes den er helt super.. Så tror selv jeg skal have den købt :-)

Godt så. Jeg skal nok give en opdate efter jeg har prøvet den kur. Så kan vi se om det virker:-)

Anmeld

17. marts 2011

FamilenStorm

ZamanogDania skriver:

Godt så. Jeg skal nok give en opdate efter jeg har prøvet den kur. Så kan vi se om det virker:-)

Super duper

Anmeld

17. marts 2011

bette

ZamanogDania skriver:

Nu har du prøvet denne kur. Hvordan var det da du holdt op med at bruge den? Tog du på? Fordi jeg vil ikke leve efter den hele mit liv, men self passer på hvad jeg spiser, når jeg har nåede min mål.

hmm nu er det jo sådan at det ikke er en kur.. men en livsstil man vælger at leve efter. 

men hvis jeg skal svare på dit spørgsmål  

hvis man igen vælger hvede frem for grov.. pølser frem for kylling.. 

alm cola frem for zero.. osv osv.. jamen så vil man tage på igen.. uden tvivl. 

det er jo det samme som hvis man er på en kur.. så snart kuren er ovre jamen så tager man på igen.. netop fordi det skal være en livsstil.. en måde at leve på.. en måde at vælge fra og til 

og denne livsstil er jo på ingen måde kedelig.. tværtimod.. den er mere end jeg har prøvet før  selv lækkerierne kan du stadig få.. hvis du husker at lave det på flad mave måden.. og også husker calorierne.:) 

hmmm mit svar må vel være ja.. :) hehe 

håber det kunne bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.