Spis maven flad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.220 visninger
43 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

ZamanogDania

Er der nogen som har fulgt denne kur? Hvid Ja hvordan gik det? Hvor meget tabte I?

Jeg har nemlig hørt nogle gode ting om den bog, så har jeg tænkt mig at gå igang med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

ZamanogDania

Er der slet ingen?

Anmeld

10. marts 2011

mor-til-vanessa

jeg opper den lige, for jeg vil også gerne høre noget om det, hvis nogen har prøvet det

Anmeld

10. marts 2011

bette

jeg har prøvet det :) pog følger stadig mange af retningslinierne. :)

både min mand og jeg havde stor succes med at tabe kiloene.. men også cm om maven.. det var helt vildt :) 

kan ikke huske hvor mange kg det blev men manden tabte 12 cm om maven og jeg 8 men vi nåede ikke i mål fordi han gik bort her d. 14 feb. men jeg genoptager helt sikkert livsstilen igen. 

det er en livsstil som er nem at følge og ikke på nogen måde træls at spise maden.. den smager herligt og der er mange ting man kan lave som er super lækkert

Anmeld

10. marts 2011

ZamanogDania

bette skriver:

jeg har prøvet det pog følger stadig mange af retningslinierne.

både min mand og jeg havde stor succes med at tabe kiloene.. men også cm om maven.. det var helt vildt  

kan ikke huske hvor mange kg det blev men manden tabte 12 cm om maven og jeg 8 men vi nåede ikke i mål fordi han gik bort her d. 14 feb. men jeg genoptager helt sikkert livsstilen igen. 

det er en livsstil som er nem at følge og ikke på nogen måde træls at spise maden.. den smager herligt og der er mange ting man kan lave som er super lækkert

Ked af over det med din mand

Jamen det er da super. Hvordan er det nu med rugbrød? Må man overhoved spise det? Har hørt man må kun spise kød osv.

Anmeld

10. marts 2011

ZamanogDania

mor-til-vanessa skriver:

jeg opper den lige, for jeg vil også gerne høre noget om det, hvis nogen har prøvet det

Jeg har læst i madlog. Der var nogle som havde været på den kur. De havde tabt sig og tabte mange cm i taljen. Det lyder for godt til at være sandt.

Anmeld

11. marts 2011

bette

ZamanogDania skriver:

Ked af over det med din mand

Jamen det er da super. Hvordan er det nu med rugbrød? Må man overhoved spise det? Har hørt man må kun spise kød osv.

du må gerne spise rugbrød.. 

det er bare bedst at vælge den som ik er bagt på hvede

Anmeld

11. marts 2011

mor-til-vanessa

ZamanogDania skriver:

Jeg har læst i madlog. Der var nogle som havde været på den kur. De havde tabt sig og tabte mange cm i taljen. Det lyder for godt til at være sandt.

kunne være man skulle købe den, kunne i hver fald godt trænge ti at spise maven flad

Anmeld

11. marts 2011

FamilenStorm

ZamanogDania skriver:

Er der nogen som har fulgt denne kur? Hvid Ja hvordan gik det? Hvor meget tabte I?

Jeg har nemlig hørt nogle gode ting om den bog, så har jeg tænkt mig at gå igang med den

Har en veninde der er igang med at læse den og hun roser den.. Vi læser begge sundhed og ernæring og hun siger at den beskriver det hele rigtig godt og så alle kan forstå det..Så køb du den bare :-)

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

Heidibh skriver:

Har en veninde der er igang med at læse den og hun roser den.. Vi læser begge sundhed og ernæring og hun siger at den beskriver det hele rigtig godt og så alle kan forstå det..Så køb du den bare :-)

Er din veninde gået igang med den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.