Spis maven flad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

ZamanogDania

bette skriver:

hmm nu er det jo sådan at det ikke er en kur.. men en livsstil man vælger at leve efter. 

men hvis jeg skal svare på dit spørgsmål  

hvis man igen vælger hvede frem for grov.. pølser frem for kylling.. 

alm cola frem for zero.. osv osv.. jamen så vil man tage på igen.. uden tvivl. 

det er jo det samme som hvis man er på en kur.. så snart kuren er ovre jamen så tager man på igen.. netop fordi det skal være en livsstil.. en måde at leve på.. en måde at vælge fra og til 

og denne livsstil er jo på ingen måde kedelig.. tværtimod.. den er mere end jeg har prøvet før  selv lækkerierne kan du stadig få.. hvis du husker at lave det på flad mave måden.. og også husker calorierne. 

hmmm mit svar må vel være ja.. hehe 

håber det kunne bruges

Ja det kan jeg se. Men jeg har holdt helt op med at spise hvede brød. Elsker kylling, spiser tit. Hader alm cola, elsker cola zero. Kan bedre lide smagen af zero

Men det var bare for at høre hvis man begyndte at spise f.eks. mere rugbrød og frugt osv. Fordi har læst på Google at de ikke vil have man spiser for meget frugt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Skouboe

Albertesmor skriver:

Tak  men det er rigtigt man kan ikek tabe sig punktmæssigt, man vil tabe sig på hele kroppen hvis man så samtidigt dyrker fedforbrændende motion så er man rigtigt godt på vej, jeg troede helelr ikke jeg havde nogen talje men den kom frem efterhånden som kiloene røg af, det hun sikekrt kører på er at undgå de hurtige kulhydrater men det er der nu ikke noget nyt revolutionerende i, da de hurtige kulhydrater suger vædske til sig og gør at man er oppustet, (tarmene er oppustet), dropper man dem i en periode elelr for betandigt vil ens mave altid være fladere da tarmene ikke er oppustet længere, kød er protein og det skal man have i store mængder under et vægttab da man elelrs vil tabe sin muskelmasse og ikke fedtmassen.

Pøj pøj

Bogen er skrevet af klinisk diætist Charlotte Hartvig og jeg har dels gået hos hende og jeg har faktisk også læst bogen.. og hun fremlægger nogle meget overbevisende argumenter og bakker dem op med kliniske forsøg.

Hun forklarer i bogen at forskellige typer fedt sætter sig forskellige steder på kroppen og hvis man ønsker at tabe sig specifikt på maven, gælder det om at man primært indtager mono-umættet fedt på bekostning af de andre fedttyper. 

Hvis man skal tabe sig generelt er det naturligvis nødvendigt at indtage færre kalorier end man forbruger, men det skal også være den rigtige slags kalorier.

Prøv at læse den - jeg tror du bliver overrasket

Anmeld

17. marts 2011

slettet_7530

Skouboe skriver:

Bogen er skrevet af klinisk diætist Charlotte Hartvig og jeg har dels gået hos hende og jeg har faktisk også læst bogen.. og hun fremlægger nogle meget overbevisende argumenter og bakker dem op med kliniske forsøg.

Hun forklarer i bogen at forskellige typer fedt sætter sig forskellige steder på kroppen og hvis man ønsker at tabe sig specifikt på maven, gælder det om at man primært indtager mono-umættet fedt på bekostning af de andre fedttyper. 

Hvis man skal tabe sig generelt er det naturligvis nødvendigt at indtage færre kalorier end man forbruger, men det skal også være den rigtige slags kalorier.

Prøv at læse den - jeg tror du bliver overrasket

orkk jeg kender sagtens hendes filosofi  den er der intet nyt i absolut intet.

Den er nøjagtigt det samme som jeg skriver mindre kulhydrater motion og den sunde fedt som selvfølgelig er vegetabilsk, samt masser af proteiner så i bund og grund er jeg enig med hende med det behøver jeg ikke købe en bog for  og så er der ting jeg ikke er enig med hende i

Anmeld

17. marts 2011

bette

ZamanogDania skriver:

Ja det kan jeg se. Men jeg har holdt helt op med at spise hvede brød. Elsker kylling, spiser tit. Hader alm cola, elsker cola zero. Kan bedre lide smagen af zero

Men det var bare for at høre hvis man begyndte at spise f.eks. mere rugbrød og frugt osv. Fordi har læst på Google at de ikke vil have man spiser for meget frugt.

det er pga alt det frugtsukker der er i.. man kan faktisk få ret mange calorier den vej. det var en af de store grunde til jeg tog monster mange kg på under min første graviditet..jeg eeelskede frugt, så jordmoderen bad mig liiige om at skære kraftigt ned. 

selvfølgelig er frugt ok som fx mellem måltid.. men faktisk er en gullerod meget bedre. eller mandler som anbefales i bogen

Anmeld

18. marts 2011

ZamanogDania

bette skriver:

det er pga alt det frugtsukker der er i.. man kan faktisk få ret mange calorier den vej. det var en af de store grunde til jeg tog monster mange kg på under min første graviditet..jeg eeelskede frugt, så jordmoderen bad mig liiige om at skære kraftigt ned. 

selvfølgelig er frugt ok som fx mellem måltid.. men faktisk er en gullerod meget bedre. eller mandler som anbefales i bogen

Ja Okey, det kan jeg godt forstår. Nu må vi se hvordan det går

Anmeld

21. marts 2011

ivfmarie

he he.. jeg må lige komme med en sjov historie her:

Min mor har fulgt vejledningerne i bogen, og tabt sig en del cm..

Min fars kommentar: "  Jeg syns det er din røv der forsvinder - læser du bogen bagfra?"

Anmeld

21. marts 2011

Susan1978

ivfmarie skriver:

Min fars kommentar: "  Jeg syns det er din røv der forsvinder - læser du bogen bagfra?"

klasse kommentar..  jeg tror jeg har læst bogen omvendt så..

Anmeld

21. marts 2011

Magsen

ivfmarie skriver:

hahahhahaha !!! 

god humor 

Anmeld

21. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
ivfmarie skriver:

Ja, det er sku en klasse kommentar...

Bogen er god til piger som lider af PCOS... Og der er faktisk en del, men ikke må, selvom man synes det er sundt... F.eks frugt.. da der er meget frugtsukker i og man skal som PCOS pige holde sig fra Hvede, ris, pasta, kartofler og især sukker... man må så heller ikke spise for meget rugbrød... Så man skal se det som en kostomlægning, men bogen er god til vejledning til sin kommende ændret kost for livet... som pco pige kan man godt mangle inspiration... og reglerne er jo lidt det samme, for dem som ikke lider af sygdommen...

Anmeld

21. marts 2011

ZamanogDania

ivfmarie skriver:

Hahahahahha hvor fedt nu har jeg en rigtig lille røv, håber ikke den forsvinder helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.