Albertesmor skriver:
Tak
men det er rigtigt man kan ikek tabe sig punktmæssigt, man vil tabe sig på hele kroppen hvis man så samtidigt dyrker fedforbrændende motion så er man rigtigt godt på vej, jeg troede helelr ikke jeg havde nogen talje men den kom frem efterhånden som kiloene røg af, det hun sikekrt kører på er at undgå de hurtige kulhydrater men det er der nu ikke noget nyt revolutionerende i, da de hurtige kulhydrater suger vædske til sig og gør at man er oppustet, (tarmene er oppustet), dropper man dem i en periode elelr for betandigt vil ens mave altid være fladere da tarmene ikke er oppustet længere, kød er protein og det skal man have i store mængder under et vægttab da man elelrs vil tabe sin muskelmasse og ikke fedtmassen.
Pøj pøj
Bogen er skrevet af klinisk diætist Charlotte Hartvig og jeg har dels gået hos hende og jeg har faktisk også læst bogen.. og hun fremlægger nogle meget overbevisende argumenter og bakker dem op med kliniske forsøg.
Hun forklarer i bogen at forskellige typer fedt sætter sig forskellige steder på kroppen og hvis man ønsker at tabe sig specifikt på maven, gælder det om at man primært indtager mono-umættet fedt på bekostning af de andre fedttyper.
Hvis man skal tabe sig generelt er det naturligvis nødvendigt at indtage færre kalorier end man forbruger, men det skal også være den rigtige slags kalorier.
Prøv at læse den - jeg tror du bliver overrasket 
Anmeld