ZamanogDania skriver:
Okey. Jeg har bestilt bogen, men nu er jeg kommet i tvivl om man taget på hvis man spiser anderledes når man nået sin mål? Altså self sunde mad. Man kan ikke følge den kur resten af livet hvis du forstår hva jeg mener.
Så længe du spiser sundt og varieret og holder dig til et kalorieindtag som passer dig, så tager du jo ikke på
Når du følger en kur, så lærer du jo også at indarbejde nogle sunde vaner, også er det pludselig helt normalt for dig at spise sådan, også er det jo ikke længere en kur man følger men bare noget man gør. Det er ikke sikkert at du vil følge kuren til punkt og prikke når du er færdig, men du vil helt sikkert rette dig efter ting i bogen som du har læst og lært igennem din kur
Det drejer sig jo om at holde dig omkring (lad os sige 2000 kacl), men hvis det er lyst brød med smør og nutella til morgenmad også intet før igen om aften, så vil det jo ikke give det ønskede resultat selvom du har hodlt dig på 2000 kacl eller under. Prøv du bare at følg bogen, så lover jeg dig at efterfølgende bliver det MEGET nemmere for dig at holde en stabil vægt 
Anmeld