Spis maven flad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

ZamanogDania

bette skriver:

du må gerne spise rugbrød.. 

det er bare bedst at vælge den som ik er bagt på hvede

Nu har du prøvet denne kur. Hvordan var det da du holdt op med at bruge den? Tog du på? Fordi jeg vil ikke leve efter den hele mit liv, men self passer på hvad jeg spiser, når jeg har nåede min mål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

170811

Jeg har læst den, bogen er let forståelig og lige til at gå til, køb du den bare. Det er en udemærket bog Har ikke selv været på kuren, da jeg ikke lige har brug for at tabe mig, har kun læst den af ren interesse. Kan kun give  for den bog

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

170811 skriver:

Jeg har læst den, bogen er let forståelig og lige til at gå til, køb du den bare. Det er en udemærket bog Har ikke selv været på kuren, da jeg ikke lige har brug for at tabe mig, har kun læst den af ren interesse. Kan kun give  for den bog

Okey. Jeg har bestilt bogen, men nu er jeg kommet i tvivl om man taget på hvis man spiser anderledes når man nået sin mål? Altså self sunde mad. Man kan ikke følge den kur resten af livet hvis du forstår hva jeg mener.

Anmeld

17. marts 2011

170811

ZamanogDania skriver:

Okey. Jeg har bestilt bogen, men nu er jeg kommet i tvivl om man taget på hvis man spiser anderledes når man nået sin mål? Altså self sunde mad. Man kan ikke følge den kur resten af livet hvis du forstår hva jeg mener.

Så længe du spiser sundt og varieret og holder dig til et kalorieindtag som passer dig, så tager du jo ikke på Når du følger en kur, så lærer du jo også at indarbejde nogle sunde vaner, også er det pludselig helt normalt for dig at spise sådan, også er det jo ikke længere en kur man følger men bare noget man gør. Det er ikke sikkert at du vil følge kuren til punkt og prikke når du er færdig, men du vil helt sikkert rette dig efter ting i bogen som du har læst og lært igennem din kur Det drejer sig jo om at holde dig omkring (lad os sige 2000 kacl), men hvis det er lyst brød med smør og nutella til morgenmad også intet før igen om aften, så vil det jo ikke give det ønskede resultat selvom du har hodlt dig på 2000 kacl eller under. Prøv du bare at følg bogen, så lover jeg dig at efterfølgende bliver det MEGET nemmere for dig at holde en stabil vægt

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

170811 skriver:

Så længe du spiser sundt og varieret og holder dig til et kalorieindtag som passer dig, så tager du jo ikke på Når du følger en kur, så lærer du jo også at indarbejde nogle sunde vaner, også er det pludselig helt normalt for dig at spise sådan, også er det jo ikke længere en kur man følger men bare noget man gør. Det er ikke sikkert at du vil følge kuren til punkt og prikke når du er færdig, men du vil helt sikkert rette dig efter ting i bogen som du har læst og lært igennem din kur Det drejer sig jo om at holde dig omkring (lad os sige 2000 kacl), men hvis det er lyst brød med smør og nutella til morgenmad også intet før igen om aften, så vil det jo ikke give det ønskede resultat selvom du har hodlt dig på 2000 kacl eller under. Prøv du bare at følg bogen, så lover jeg dig at efterfølgende bliver det MEGET nemmere for dig at holde en stabil vægt

Okey tak for den opmuntrende ord. nu må vi se.

Anmeld

17. marts 2011

170811

ZamanogDania skriver:

Okey tak for den opmuntrende ord. nu må vi se.

held og lykke

Anmeld

17. marts 2011

LBK

ZamanogDania skriver:

Er der nogen som har fulgt denne kur? Hvid Ja hvordan gik det? Hvor meget tabte I?

Jeg har nemlig hørt nogle gode ting om den bog, så har jeg tænkt mig at gå igang med den

hvad hedder bogen??? Kan ikke se det?

Anmeld

17. marts 2011

slettet_7530

ZamanogDania skriver:

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men en bog ændre ikke dit liv det gør din tankegang  en kur er ikke vejen frem men det er en kostomlægning alle kure vil blive spoleret så snart du begynder at spise som du gjorde før, 1 ting skal du huske på en ny vane tager ca 5 måneder at få indarbejdet det tager ca 5 minutter at spolere den og falde tilbage til gamle mønstre igen, så det der skal til er en omlægning af kosten og det skal være vedvarende, samt motion

pøj pøj med det

Anmeld

17. marts 2011

Darling<3

Ej, jeg vil også gerne vide hvad den bog hedder Kunne heltsikkert godt trænge til at tabe mig 12 kilo Måske kun 6, men ihvertfald bare tabe mig

Så hvad hedder den, hvor kan den købes? og for hvor meget??

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

L_K skriver:

hvad hedder bogen??? Kan ikke se det?

Den hedder spis maven flad:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.