Pasning, hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Mumto3

Anonym skriver:

Ja, det er også sådan lidt at det bliver til en fest, men nu holder min bror fødselsdag, også var det vi begge tænkte det kunne være rart bare at hygge os, og danse, uden at tænke på baby. Og det var faktisk også derfor at min mand synes jeg skulle malke ud, så vi kunne være lidt alene efter festen, så jeg ikke skulle tænke på at tage hjem til min mor og amme, også hjem og være alene. Men det synes jeg måske bare er alt for langt tid at hun ikke skal være sammen med mig, selvom hun sover. Jeg er meget i tvivl.

bor din mor i nærheden? kunne hun komme forbi med baby, en gang i løbet af aften, så I stadig har de sidste timer alene, men at der lige er en enkelt amning der er ''almindelig' ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jamen hvorfor ikke tage hende med til festen og lægge hende til at sove i et stille rum, og så tage nogle timer/en aften med din mand mellem 2 amninger?

Jeg tror ikke festen bliver ved med at være stille senere på aftenen. Han bliver 23, så han har jo inviteret en masse gutter der kan komme senere, efter familien. og det var så der i de timer hun skulle ære ved min mor.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

bor din mor i nærheden? kunne hun komme forbi med baby, en gang i løbet af aften, så I stadig har de sidste timer alene, men at der lige er en enkelt amning der er ''almindelig' ?

Ja, hun bor nemlig rigtigt tæt på, så det ville sagtens kunne lade sig gøre.

Anmeld

9. marts 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Okay, så jeg kan egentligt godt amme hende, også smutte igen bagefter, indtil næste amning? Men jeg tør i hvert fald ikke flasken nu. Ikke hvis det kan risikere at ødelægge amningen.

Det vil jeg mene du sagtens kan.. Min opdagede slet ikke jeg var væk.. Hun sov jo det meste af tiden.. Det går jeg ud fra din også gør, i og med hun kun er 3 uger? Og hvis hun ellers plejer at være tryg ved din mor, jamen så er det da dejligt..

Tag endelig ud.. Det er faktisk også helt underligt at komme ud efter relativ kort tid man har haft dem.. Og noget helt andet er også, at når du har været væk nogen timer fra hende, så savner man dem helt vildt, og det er sådan en underligt DEJLIG følelse at se dem igen efter man har været væk fra dem.. Det er ikke noget du skal frygte, for det er på en eller anden måde rart.. For det er en god måde man savner dem på.. Sådan var det i hvertfald for mig! Jeg har aldrig savnet en så meget og på sådan en anderledes måde.. - En måde der var rar! Fik sommerfugle i maven når jeg tænkte på hende..

Anmeld

9. marts 2011

Henriette1973

Anonym skriver:

Jeg føler mig virkeligt egoistisk, fordi jeg føler jo lidt jeg bare forlader hende for en fest? men, det er ikke det formålet er, det er for at få noget tid med min mand, så det måske kommer til at gå bedre mellem os. Og kan jeg godt give hende flaske en dag, også bagefter amme hende igen? Bliver hun ikke helt forvirret?

Bare gør det Hun kan sagtens finde ud af det, den ene gang eller to, det drejer sig om, hun skal have en flaske. Det er bedre at far og mor er glade for hinanden og bruger lidt tid med hinanden, end at i går fra hinanden, fordi i glemte at passe på forholdet.

God fornøjelse

Henriette

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

Det vil jeg mene du sagtens kan.. Min opdagede slet ikke jeg var væk.. Hun sov jo det meste af tiden.. Det går jeg ud fra din også gør, i og med hun kun er 3 uger? Og hvis hun ellers plejer at være tryg ved din mor, jamen så er det da dejligt..

Tag endelig ud.. Det er faktisk også helt underligt at komme ud efter relativ kort tid man har haft dem.. Og noget helt andet er også, at når du har været væk nogen timer fra hende, så savner man dem helt vildt, og det er sådan en underligt DEJLIG følelse at se dem igen efter man har været væk fra dem.. Det er ikke noget du skal frygte, for det er på en eller anden måde rart.. For det er en god måde man savner dem på.. Sådan var det i hvertfald for mig! Jeg har aldrig savnet en så meget og på sådan en anderledes måde.. - En måde der var rar! Fik sommerfugle i maven når jeg tænkte på hende..

Hun er rigtigt tryg ved min mor, og falder i søvn i hendes arme når hun synger for hende. De ses ret tit. 

Hvor er det dejligt at hører. Jeg føler mig slet ikke bange og egoistisk mere. Nu glæder jeg mig faktisk til at være lidt sammen med min mand, og ikke er være mor. Men være mig selv en lille smule. Og ja, hun sover jo hele tiden, især om aftenen, så hun mærker det nok ikke. Nu har jeg faktisk fået troen på at det nok skal gå det hele.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Henriette1973 skriver:

Bare gør det Hun kan sagtens finde ud af det, den ene gang eller to, det drejer sig om, hun skal have en flaske. Det er bedre at far og mor er glade for hinanden og bruger lidt tid med hinanden, end at i går fra hinanden, fordi i glemte at passe på forholdet.

God fornøjelse

Henriette

Tusind tak. Jeg fået så mange søde positive svar, at jeg faktisk har det okay med det nu. Og ja, du har helt ret. Det er bedre mor og far er glade sammen. Det får hun også mest glæde af.

Anmeld

9. marts 2011

christensen

Do it

Anmeld

9. marts 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Hun er rigtigt tryg ved min mor, og falder i søvn i hendes arme når hun synger for hende. De ses ret tit. 

Hvor er det dejligt at hører. Jeg føler mig slet ikke bange og egoistisk mere. Nu glæder jeg mig faktisk til at være lidt sammen med min mand, og ikke er være mor. Men være mig selv en lille smule. Og ja, hun sover jo hele tiden, især om aftenen, så hun mærker det nok ikke. Nu har jeg faktisk fået troen på at det nok skal gå det hele.

SELVFØLGELIG skal det nok gå godt..

Nyd nu din kæreste, og snak sammen, nyd at komme ud blandt andre mennesker, for det kan sgu godt være en stor omvæltning.. VI burde nok have gjort det, for vores forhold holdte ikke, og jeg måtte flytte for halvanden uge siden cirka, fordi vi ikke havde "set" hinanden.. Vi havde været for meget forældre, og vi kunne simpelthen ikke lave det om igen.. Det var blevet helt af h***** til.. Så her endte det altså galt.. (Hun blev jo kun passet fordi jeg skulle til eksamner og han var på arbejde) Og nyd, at du savner hende.. Det er sgu godt at savne...

Går det helt galt, må du jo sige til din mor, at hun så skal ringe så du kan komme hjem.. Men hvorfor skulle hun pludselig begynde at skrive lige netop den dag hvis hun ellers ikke plejer det!?

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

SELVFØLGELIG skal det nok gå godt..

Nyd nu din kæreste, og snak sammen, nyd at komme ud blandt andre mennesker, for det kan sgu godt være en stor omvæltning.. VI burde nok have gjort det, for vores forhold holdte ikke, og jeg måtte flytte for halvanden uge siden cirka, fordi vi ikke havde "set" hinanden.. Vi havde været for meget forældre, og vi kunne simpelthen ikke lave det om igen.. Det var blevet helt af h***** til.. Så her endte det altså galt.. (Hun blev jo kun passet fordi jeg skulle til eksamner og han var på arbejde) Og nyd, at du savner hende.. Det er sgu godt at savne...

Går det helt galt, må du jo sige til din mor, at hun så skal ringe så du kan komme hjem.. Men hvorfor skulle hun pludselig begynde at skrive lige netop den dag hvis hun ellers ikke plejer det!?

Det er jeg ked af at hører. Jeg håber du/i trods alt har det godt, selvom det jo altid er hårdt at gå fra hinanden.

Jeg er også bange for at blive alt for mor-agtig. Self er rollen som mor vidunderlig, og vil ikke bytte det for noget i verden, men jeg synes også min mand skal se mig som 'mig', og ikke kun som hende den kedelige mor der er træt og se på.

Nu glæder jeg mig. Før var jeg bare et nervevrag der dårligt turde tag med til fødselsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.