Pasning, hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Anonym trådstarter

christensen skriver:

Do it

Jeg gør det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Maja88

hej.. nu har jeg ikke læst hele tråden, men har et billede hvor hun min lille prinsesse drikker af kop. og hun sutter fint ved brystet.. vi skulle suplere med koppen inde på sygehuset, da hun i starten ikke havde god teknik, så de anbefaler det.

men skriv hvis du vil se billedet. for der kan man nogenlunde fange teknikken

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hej.. nu har jeg ikke læst hele tråden, men har et billede hvor hun min lille prinsesse drikker af kop. og hun sutter fint ved brystet.. vi skulle suplere med koppen inde på sygehuset, da hun i starten ikke havde god teknik, så de anbefaler det.

men skriv hvis du vil se billedet. for der kan man nogenlunde fange teknikken

Jeg vil meget gerne se billedet, for jeg ved ærlig talt ikke lige hvordan jeg gør det.

Anmeld

9. marts 2011

Maja88

Anonym skriver:

Jeg vil meget gerne se billedet, for jeg ved ærlig talt ikke lige hvordan jeg gør det.

du luner mælken i en kop/glas i mikroen i en 2-3 sekunder- husk at mærke det ikke er for varmt... lyder ikke af meget men er rigeligt.. og så hælder du det i en medicin kop. vist på billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

du luner mælken i en kop/glas i mikroen i en 2-3 sekunder- husk at mærke det ikke er for varmt... lyder ikke af meget men er rigeligt.. og så hælder du det i en medicin kop. vist på billedet.

Hvor er hun dygtig. Det ser sjovt ud at sådan en lille en kan drikke af en kop eller medicinbæger. Tak for billederne.

Anmeld

9. marts 2011

Maja88

Anonym skriver:

Hvor er hun dygtig. Det ser sjovt ud at sådan en lille en kan drikke af en kop eller medicinbæger. Tak for billederne.

ja, hun er dygtig..

håber billederne hjalp. ellers spørger du bare

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ja, hun er dygtig..

håber billederne hjalp. ellers spørger du bare

Det gjorde det. Og tak for hjælpen!

Anmeld

9. marts 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at hører. Jeg håber du/i trods alt har det godt, selvom det jo altid er hårdt at gå fra hinanden.

Jeg er også bange for at blive alt for mor-agtig. Self er rollen som mor vidunderlig, og vil ikke bytte det for noget i verden, men jeg synes også min mand skal se mig som 'mig', og ikke kun som hende den kedelige mor der er træt og se på.

Nu glæder jeg mig. Før var jeg bare et nervevrag der dårligt turde tag med til fødselsdag.

Ja det er nok en af de fejl en del gør.. Vi kunne desværre bare ikke nå at rette det.. Men der er generalt også sket en masse i vores liv, som gør at det bare ikke gik mere.. Og tak.. Vi har det egentlig godt alle sammen.. Vi ser stadig hinanden, men ikke som kærester mere.. Men som rigtig gode venner Så for os var det det rigtige..

Held og lykke.. Og kom du bare afsted

Anmeld

9. marts 2011

Tina&Laura

Anonym skriver:

Jeg har valgt at være anonym fordi jeg simpelthen har dårlig samvittighed!

Jeg er lige blevet mor for 3 uger siden, og mit og min mands forhold går ikke særlig godt. Vi har brug for lidt tid sammen. Og nu er det sådan at min bror holder fødselsdag på fredag, og så var det jeg havde lavet en plan med min mor om at hun passer lille pigen fra sidste amning, også bliver hun hentet inden næste amning. (om natten) men, så var det min mand synes at jeg skulle pumpe ud, men hun har jo aldrig fået flaske før? Og jeg vil heller ikke drikke. Er det for tidligt? Jeg føler mig ret egoistisk. Og er hun for lille til at blive passet? Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg føler. Nogen råd?

Altså vi var ude uden Laura da hun var lige omkring 3 uger.

Så du skal ikke have dårlig samvittighed - du kan altid tage hjem hvis det bliver for meget at være væk fra dit barn.

Håber i får en dejlig alene aften

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Tina&Daniel skriver:

Altså vi var ude uden Laura da hun var lige omkring 3 uger.

Så du skal ikke have dårlig samvittighed - du kan altid tage hjem hvis det bliver for meget at være væk fra dit barn.

Håber i får en dejlig alene aften

Tusind tak. Det er heldigvis ikke så langt, så jeg kan altid være hurtigt tilbage igen. Fik dit barn så flaske imens og kunne hun så spise af brystet igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.