Pasning, hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.477 visninger
42 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være anonym fordi jeg simpelthen har dårlig samvittighed!

Jeg er lige blevet mor for 3 uger siden, og mit og min mands forhold går ikke særlig godt. Vi har brug for lidt tid sammen. Og nu er det sådan at min bror holder fødselsdag på fredag, og så var det jeg havde lavet en plan med min mor om at hun passer lille pigen fra sidste amning, også bliver hun hentet inden næste amning. (om natten) men, så var det min mand synes at jeg skulle pumpe ud, men hun har jo aldrig fået flaske før? Og jeg vil heller ikke drikke. Er det for tidligt? Jeg føler mig ret egoistisk. Og er hun for lille til at blive passet? Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg føler. Nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har valgt at være anonym fordi jeg simpelthen har dårlig samvittighed!

Jeg er lige blevet mor for 3 uger siden, og mit og min mands forhold går ikke særlig godt. Vi har brug for lidt tid sammen. Og nu er det sådan at min bror holder fødselsdag på fredag, og så var det jeg havde lavet en plan med min mor om at hun passer lille pigen fra sidste amning, også bliver hun hentet inden næste amning. (om natten) men, så var det min mand synes at jeg skulle pumpe ud, men hun har jo aldrig fået flaske før? Og jeg vil heller ikke drikke. Er det for tidligt? Jeg føler mig ret egoistisk. Og er hun for lille til at blive passet? Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg føler. Nogen råd?

Hun er klar til at blive passet når du føler dig klar til det , og hvis hun er tryg ved personen .

Anmeld

9. marts 2011

mth1987

Min mening er at jeg syntes ikke du er egoist. Der skal også være plads til hinanden. Og hvis du kan mærke at jeres forhold trænger til en aften ude er det det du skal. Men pas på med flaske kan være den lille ikk vil bryst så. Malk ud og giv det fra kop i stedet og nyd aftenen

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hun er klar til at blive passet når du føler dig klar til det , og hvis hun er tryg ved personen .

Jeg føler mig virkeligt egoistisk, fordi jeg føler jo lidt jeg bare forlader hende for en fest? men, det er ikke det formålet er, det er for at få noget tid med min mand, så det måske kommer til at gå bedre mellem os. Og kan jeg godt give hende flaske en dag, også bagefter amme hende igen? Bliver hun ikke helt forvirret?

Anmeld

9. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg føler mig virkeligt egoistisk, fordi jeg føler jo lidt jeg bare forlader hende for en fest? men, det er ikke det formålet er, det er for at få noget tid med min mand, så det måske kommer til at gå bedre mellem os. Og kan jeg godt give hende flaske en dag, også bagefter amme hende igen? Bliver hun ikke helt forvirret?

Jeg ville ikke gi hende flaske for du kan risikere hun ikke vil ha bryst bagefter ..

Du er ike egoistisk .. ! Og hvis jeres forhold er på randen skal det reddes , og det er en enkel aften vi snakker om .. Det sker der intet ved

Anmeld

9. marts 2011

Holbæktrunten

Hvis du har brug for tid med din mand, er det måske ikke det smarteste at gøre det til en fest?

Dit barn skal nok klare at blive passet ude nogle timer, også selvom hun får flask en enkelt gang...  Og det er fair nok at have behov for en pause.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Min mening er at jeg syntes ikke du er egoist. Der skal også være plads til hinanden. Og hvis du kan mærke at jeres forhold trænger til en aften ude er det det du skal. Men pas på med flaske kan være den lille ikk vil bryst så. Malk ud og giv det fra kop i stedet og nyd aftenen

Kan hun godt drikke af en kop? Hvordan gør man det? Ja, undskyld jeg spørger så dumt, men jeg har jo aldrig prøvet det før. jeg er nemlig bange for at hun ikke vil tilbage til brystet.

Vi er tæt på at gå fra hinanden, fordi alt bare er gået for meget op i forældrerollen, allerede fra graviditeten. Vi har glemt hinanden.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg ville ikke gi hende flaske for du kan risikere hun ikke vil ha bryst bagefter ..

Du er ike egoistisk .. ! Og hvis jeres forhold er på randen skal det reddes , og det er en enkel aften vi snakker om .. Det sker der intet ved

Okay, så tør jeg ikke give hende flaske. For jeg vil ikke ødelægge amningen pga en aften.

Anmeld

9. marts 2011

Bare mig..

Jeg ville nok ikke give hende en flaske, for så risikerer du hun ikke vil tage fat igen.. - Altså hvis du vil blive ved med at amme hende..

Jeg var nødsaget til, at give min pige flaske, idet jeg lige havde fået hende inden jeg skulle til studentereksamener, og til sidst ville hun ikke tage fat mere.. Så da jeg endelig, langt om længe, var færdig med eksamnerne, ville pigebarnet sgu ikke suge mere.. Men dette var godt nok over flere gange.. Men du kan risikerer det samme bare ved én gang.. :/

Det er op til dig.. Men dårlig samvittighed, er der ikke grund til at have Har du brug for luft, jamen så gør det Det er HELT iorden..

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hvis du har brug for tid med din mand, er det måske ikke det smarteste at gøre det til en fest?

Dit barn skal nok klare at blive passet ude nogle timer, også selvom hun får flask en enkelt gang...  Og det er fair nok at have behov for en pause.

Nej, jeg ved godt det virker lidt mærkeligt. Det er også derfor jeg har det dårligt over det, for som sagt føler jeg at jeg forlader hende for en fest. Men det er slet ikke der den ligger, og jeg vil heller ikke drikke så meget som en dråbe alkohol.

Og jeg ved slet heller ikke om jeg tør at give hende flaske hvis hun ikke vil til brystet igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.