Hvad hedder jeres? - og havde i bestemt jer inden jeres barn kom til verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

Fam. Madsen

min søn skal hedder Marcus Max Lyngby Madsen

vi fandt navnet inden jeg blev gravid, for da vi begynde at arbejde på at jeg skulle blive gravid, begynde vi at snakke og der fandt vi frem til marcus og da vi så fandt ud af det var en dreng vi vendte os så skulle han bare hedde det...

Max er efter min far som er død.

lyngby og madsen er efter hans far..:D lyngby er et familie navn:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

MetteT

petersmor skriver:

Peter Dalsgaard Bunkenborg.
Far bestemte Peter. Dalsgaard efter mig og Bunkenborg efter far.

Hanne :)

Hva med os andre..?? du har 4 børn kære mor.. :D

Knus Mette

Anmeld

9. oktober 2008

petersmor

MetteT skriver:

petersmor skriver:

Peter Dalsgaard Bunkenborg.
Far bestemte Peter. Dalsgaard efter mig og Bunkenborg efter far.

Hanne :)

Hva med os andre..?? du har 4 børn kære mor.. :D

Knus Mette

Ved det godt, men det ville jo blive en hel roman :D

Knus til dig (H)

Anmeld

9. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Niels Peter Nørbæk

Vi snakket om han skulle hedde Jens Johannes men det lignet han slet ikke så farmand kom med forslaget og det godtog mor.

Jeg er gravid igen og vi har slet ikke snakket navne endnu, det kommer farmand nok på når han ser den lille ny;)

Joan

Anmeld

9. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Mine børn hedder Marie og Alexander.

Maries navn fandt vi på ca ½ time efter hun blev født. Hun er opkaldt efter sin oldemor der døde 1½ måned inden min datter kom til verden.

Alexanders navn fandt vi på da han var 2 dage. Vi kunne slet ikke blive enige, havde diskuteret det det meste af graviditeten. Men pludselig var det der bare... og det er jo også helt perfekt(H)

Rikke.

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

Mine børn hedder Mikkel, Mille & Mads, de er alle tre navne valgt under graviditeten :)....

Deres fulde navne er

Mikkel Emil Ring
Mille Mathilde Ring
Mads frederik Ring

Knus Pia...

Anmeld

9. oktober 2008

Kariina

Vores søn skal hedde Nicklas Østergaard Nielsen.
Østergaard er mit efternavn og Nielsen er kærestens:)

Anmeld

9. oktober 2008

tascia

her hjemme hedder banditterne

Sissel Tacchini og Robert Villads Tacchini. Villads er fars "mellemnavn" og derfor er det også kun Robert der hedder det, da Sissel ikke måtte få navnet!!! Tacchini er mit efternavn.

Sissel fik navnet ca. 1 uge efter fødslen, og alternativerne var cecilie, cille og andrea.

Robert fik navnet 1,5 mdr. efter fødslen (så vidt jeg husker) og det var sørme svært! jeg stemte for Christoffer og farmand stemte for Mikkel, og enige kunne vi bare ikke blive! så vi måtte finde et tredje alternativ. tilfældigvis så vi vild med dans, og sørme om ikke Robert hansen kom valsende ind, og så var vi enige :D.

skulle jeg vælge om i dag, så var sissel kommet til at hedde Clara.

//Natascia

Anmeld

9. oktober 2008

MorCamilla

Mikkel skulle have heddet noget andet.. Det var vi enige om inden han blev født.. Men da han så kom til verden kom Kasper ned til mig på opvågningen og sagde at vi havde fået en søn, men vi blev nød til at finde et andet navn til ham.. Så han kom til at hedde Mikkel Veile Bjerregaard...
og i dag kan han jo ikke hedde det andet vi snakkede om.. han er jo en MIKKEL...;)

Veile efter Kasper (det er hans mellemnavn) og Bjerregaard, som er mit efternavn..

Anmeld

9. oktober 2008

Bastian

William og Rebekka - tror jeg har noget med trestavelses navne med dobbelkonsonant i midten :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.