Hvad hedder jeres? - og havde i bestemt jer inden jeres barn kom til verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

Lullaby

Izabella Zenia Theen Nørreslet & Yazmin Zenia Theen Nørreslet. Zenia er mit familiemellemnavn som går i generation hos pigerne og theen er min mands som man kun kan få hvis man bliver født ind i familien :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Honningblomst

Den første var jeg nok halvvejs henne da jeg så et program med Jeppe Søe og så var navnet der...JEPPE.
Med nummer to var jeg 8-10 uger henne da jeg kom på navnet og min mand syntes det var super godt. BERTRAM, blev det.
Den sidste var det sværeste...han var 4½ md. gammel før vi var sikre, så det blev en lille KONRAD.
Når jeg engang får flere børn så skal en pige hedde YRSA og en dreng HUBERT, INGOLF, ARTHUR eller OSVALD.

Knus..

Anmeld

9. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Mine drenger heder Sander og Lucas...Hvis jeg får en pige en gang, skal hun hede Lykke!!!!

Linda...

Anmeld

9. oktober 2008

miver

Har stemt under graviditeten med begge piger Isabell s navn så vi på rulleteksterne og var vild med det ;)
Naya , vu hørte om en pige der hed det og synes der var så sødt ;)

Den største hedder Isabell Rita Elsborg Christiansen
Rita efter min elskede mormor (og Elsborg er for mig et familienavn )

Den mindste hedder Naya Florentine Elsborg Christiansen

Florentine Efter min mands oldemor og igen elsborg

jeg er stolt over de navne :D
(H) mie

Anmeld

9. oktober 2008

Plysbjørnen

Vores datter hedder Laura Broen Kock og vores søn skal hedde Benjamin Broen Kock

Mellemnavnet er mit, og efternavnet deres fars...

Betina

Anmeld

9. oktober 2008

fam.4xc

Eftersom vi selv hedder Claes og Camilla synes vi også at pigernes naven sku starte med C - så fam.4xc udgør nu også Caroline og Catrine :D

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

Hej kan desværre ikke stemme, for jeg fik akut kejsersnit i uge 25 og mens de var ved at flyve afsted med mig greb Casper og jeg hinanden og i næsten i munden på hinanden sagde vi Oliver & Alexander og den første som kom til verden skulle hedde Oliver og derefter Alexander...

Så de hedder Oliver & Alexander(L)(L)(L)

Majbritt(H)(H)(H)(H)

Anmeld

9. oktober 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Vi bestemte vores søns navn under graviditeten.
Min mor forærede mig en navnebog, og så sad min mand og jeg hver for sig og lavede en liste med navne.
På min mands liste var der bare NAVNET.. Det fik mig til at smile, og vi kunne bare mærke, at det var det rigtige.
Vores Søn hedder Sofus Dyrvig-Pedersen.

Anmeld

9. oktober 2008

petersmor

Peter Dalsgaard Bunkenborg.
Far bestemte Peter. Dalsgaard efter mig og Bunkenborg efter far.

Hanne :)

Anmeld

9. oktober 2008

Anne

Uha her havde vi virkelig mange navne på beding. Rasmus kunne have heddet; Elias, Asger, Emil, Tobis, Peter, Søren, Christian, Tore etc.

Men vi endte med at kalde ham Rasmus tre uger før hans dåb :)

Min familie var alle med til at bestemme hans navn, og derfor blev det så besværligt, fordi når vi lige havde fundet et godt navn, så var der en der nedlagde forbud ;)

Valget faldt på Rasmus, fordi der ikke er en af os, der associerer navnet med en, vi ikke bryder os om.

Rasmus er også den eneste i Danmark med sit navn, og han hedder det samme som en kendt sprogforsker, hvilket jeg, der jo har studeret kommunikation, synes er vældig morsomt :)

KH
Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.