Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Lotus86

Vingummien skriver:

Syntes den mavse er hammer lækker, og nej syntes ikke du er overdrevet stor. Det er jo forskelligt fra person til person hvordan maven sætter sig.

Altså jeg lignede en flodhest, og folk troede også det var tvillinger osv. Vend det om til noget postitivt, det viser jo bare at der er noget der vokser godt derinde

Tak for dit søde svar

Nu er jeg efterhånden noget længere henne end da jeg skrev indlægget, og er langt om længe sluppet fra alle kommentarerne (sådan da) men syntes jeg blev okay til at tackle dem til sidst, det blev bare lige nok på et tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Lotus86

stella skriver:

hvad skal jeg så have det er i uge 39

Det er vel en meget normal størrelse mave så tæt på termin?

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

Vingummien skriver:

Syntes den mavse er hammer lækker, og nej syntes ikke du er overdrevet stor. Det er jo forskelligt fra person til person hvordan maven sætter sig.

Altså jeg lignede en flodhest, og folk troede også det var tvillinger osv. Vend det om til noget postitivt, det viser jo bare at der er noget der vokser godt derinde

Tusind tak Men da jeg skrev indlægget var jeg kun i 25. uge, så lidt stor har den jo nok alligevel været

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

Kofoed33 skriver:

Smuk mave. Jeg har modsatte problem, folk kan ikke se på mig, at der er to derinde, så de spørger om jeg er sikker på, at der er to, for hvis de ikke havde set scanningsbilleder, så ville din tror, at der kun er en.

Men du er skide lækker, så hør ikke på dem eller svare de igen (som andre også forslår).

Tusind tak

Åhh hvor må det også være ufedt at høre på, det synes jeg faktisk næsten er værre, kan man bare ikke være bekendt at sige...

Anmeld

10. maj 2011

chael

Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

Syntes den ser ganske normal ud.

Under begge mine 2 sidste graviditeter, der var jeg faktisk større end du er her så nej, du ser smuk ud

Og bed folk klappe kaje

Folk ved ikke hvad de skal sige, så derfor kommer demed sådanne latterlige kommentare.

Og så kan du jo bede dem om at lade være med at sige noget, hvis det der kommer ud ikke er pænt.

*Camilla 19+6

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

Lisbeth85 skriver:

Den er ganske perfekt ift. ugen du Ingen grund til bekymring... og vend det døve øre til

Tusind tak

Kommentarerne er heldgvis stoppet nu, men blev da bedre til at tackle dem efter mit brokkeindlæg herinde

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

chael skriver:

Syntes den ser ganske normal ud.

Under begge mine 2 sidste graviditeter, der var jeg faktisk større end du er her så nej, du ser smuk ud

Og bed folk klappe kaje

Folk ved ikke hvad de skal sige, så derfor kommer demed sådanne latterlige kommentare.

Og så kan du jo bede dem om at lade være med at sige noget, hvis det der kommer ud ikke er pænt.

*Camilla 19+6

Tusind tak

Ja du har ret, det er nok fordi folk ikke ved hvad de ellers skal sige, men synes bare det er mærkeligt at det er så svært for mange, at sige noget pænt i stedet for...

Anmeld

10. maj 2011

chael

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Ja du har ret, det er nok fordi folk ikke ved hvad de ellers skal sige, men synes bare det er mærkeligt at det er så svært for mange, at sige noget pænt i stedet for...

Det er nok lidt blevet "kulturen".

Folk tror det er sjovt at sige, men man kunne slå hovedet ned i halsen på dem

*Camilla

Anmeld

10. maj 2011

lukasmor

Synes bestemt ikke den er større i forhold til at du er i uge 33.. Min mave var ligeså stor hvis ikke den var en anelse større.. Synes du har en smuk mave!

Anmeld

10. maj 2011

Kofoed.

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Åhh hvor må det også være ufedt at høre på, det synes jeg faktisk næsten er værre, kan man bare ikke være bekendt at sige...

Jeg bliver bare lidt stolt, har hele tiden fået en løftet finger, da jeg har en meget høj startvægt.

Men der er lige kommet et ryk i weekenden, så den er halv stor nu

Folk aner ikke hvad de snakker om, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.