Puuuh.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

Hun bliver vel også eksponeret ufrivilligt...jeg kan ikke hidse mig op, masser af kendte mennesker har vist sig langt mere afklædt....hvis man har det der skal til og man kan tjene lidt på det, enten ved reklame eller direkte ækonomisk, hvorfor så ikke...hun har det jo klart godt med sådan som hun ser ud og det kan man jo ikke bebrejde hende...

Jeg synes sgu det er ok...og så er det fedt at man kan ramme lidt ned i janteloven...se bare ham her...kendt nøgen og kold i rumpen...

Hmm tror nu mere det er fordi hun er med i de unge mødre ..  Jeg syns det virker heelt forkert ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Aves.

morethanperfect skriver:

Hmm tror nu mere det er fordi hun er med i de unge mødre ..  Jeg syns det virker heelt forkert ... 

Hvordan det...? fordi hun er mor eller?

Anmeld

8. marts 2011

Shibby

Det er ikke fordi hun er med i de unge mødre. Det er fordi hun er mor.

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

Hvordan det...? fordi hun er mor eller?

For mig er hun bare en ung mor , der vil have lidt mere opmærksomhed og så får lavet sine bryster .. Og så syns jeg bare ikke hun behøver at råbe sådan op om det ..

Anmeld

8. marts 2011

Shibby

morethanperfect skriver:

For mig er hun bare en ung mor , der vil have lidt mere opmærksomhed og så får lavet sine bryster .. Og så syns jeg bare ikke hun behøver at råbe sådan op om det ..

Kay.. Hvad med ham fra nik og jay der blev ung far..han flascher da også sin krop

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

morethanperfect skriver:

Hmm....men er det ikke fint nok, hun får jo det hun gerne vil..jeg havde også et par ordentlige kasser da jeg var ung og jeg fik så meget opmærksomhed på dem og nød det da...det er vel ok, kvinder kan og mennesker generelt kan godt lige at få positiv opmærksomhed, på den ene eller anden måde...

Jeg bliver da stadig glad hvis jeg får et kompliment om det er på det ydre eller indre...det er da dejligt..

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Shibby skriver:

Kay.. Hvad med ham fra nik og jay der blev ung far..han flascher da også sin krop

Han var da i 20'erne da han blev far .. Malou Stelle var 16 ? Og han flasher heller ik sin diller Syns overhovedet ik det kan sammenlignes

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

Hmm....men er det ikke fint nok, hun får jo det hun gerne vil..jeg havde også et par ordentlige kasser da jeg var ung og jeg fik så meget opmærksomhed på dem og nød det da...det er vel ok, kvinder kan og mennesker generelt kan godt lige at få positiv opmærksomhed, på den ene eller anden måde...

Jeg bliver da stadig glad hvis jeg får et kompliment om det er på det ydre eller indre...det er da dejligt..

Jo hun skal da hvis det er det hun vil .

Men syns det er ærgerligt hvis hun gør det for opmærksomhedens skyld .. For syns det virker sådan . Men hvis hun gør det for at få det bedre med sig selv, ser jeg intet galt i det .. 

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

morethanperfect skriver:

Han var da i 20'erne da han blev far .. Malou Stelle var 16 ? Og han flasher heller ik sin diller Syns overhovedet ik det kan sammenlignes

Hun viser da heller ikke sine tissekone eller bryster der...altså, jeg kan simpelthen ikke se problemet....det er jo bare en krop og en smuk en...det er da skønt at se at der er mødre der stadig ser godt ud og gerne må være sexede selvom de er mødre..selvom jeg faktisk troede at vi var over den der hamren i hovedet og kvinder skal og må ikke...sjovt det er kvinder der har mest ondt i rumpen over for andre kvinder...

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

Hun viser da heller ikke sine tissekone eller bryster der...altså, jeg kan simpelthen ikke se problemet....det er jo bare en krop og en smuk en...det er da skønt at se at der er mødre der stadig ser godt ud og gerne må være sexede selvom de er mødre..selvom jeg faktisk troede at vi var over den der hamren i hovedet og kvinder skal og må ikke...sjovt det er kvinder der har mest ondt i rumpen over for andre kvinder...

Har ik ondt nogle steder ..

Heh .. Vi har bare forskellige meninger om det , og er det tilladt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.