Puuuh.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.661 visninger
86 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

morethanperfect

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/De%20unge%20moedre%20brystkrig.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Isabella_mor

7. marts 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

nu som link

Kan bare ik finde ud af og lave links 

Anmeld

7. marts 2011

Chraz

ej undskyld mig, men har altså virkelig svært ved at tage hende seriøst. Jeg synes hun virker så frygtelig arrogant og det virker som om alt det TV har steget hende gevaldigt til hovedet.. Bare min mening..

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

Der er da så mange der får lavet bryster, så hvorfor så ikke også hende?

Anmeld

7. marts 2011

Ellim

Chraz skriver:

ej undskyld mig, men har altså virkelig svært ved at tage hende seriøst. Jeg synes hun virker så frygtelig arrogant og det virker som om alt det TV har steget hende gevaldigt til hovedet.. Bare min mening..

Anmeld

7. marts 2011

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

Kan bare ik finde ud af og lave links 

du skriver bare en tekst ligesom man normalt gør, så markere du teksten. og så kommer der sådan en kæde frem oppe ved siden af billedet med træet på.. det klikker du på den der ikke er brækket over. og så i den øverste del sætter du så dit link og trykker ok.. det er ligetil og enkelt..

prøv dig frem

Anmeld

7. marts 2011

Chewy

Carina1977 skriver:

Der er da så mange der får lavet bryster, så hvorfor så ikke også hende?

Jeg er helt enig Synes hun ser godt ud, og hvis det var det hun havde brug for at gøre for sig selv, så er det helt fint med mig

Anmeld

7. marts 2011

henh01

jeg synes det er skrækkeligt at hun ikke selv formår at se hvilken person hun på tv bliver fremstillet som. -En - dum, intetsigende, egoistisk, UNG, uvidende og absolut med besvær for at tilsidesætte egne behov frem for drengens - mor.

Utroligt, at hun ikke selv ser det. Får lyst til at ryske den stakkels pige og råbe ind i hovedet på hende: "SÅ VÅGN DOG OP MENNESKE!"

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

isabellamor skriver:

du skriver bare en tekst ligesom man normalt gør, så markere du teksten. og så kommer der sådan en kæde frem oppe ved siden af billedet med træet på.. det klikker du på den der ikke er brækket over. og så i den øverste del sætter du så dit link og trykker ok.. det er ligetil og enkelt..

prøv dig frem

Sådan gør jeg slet ikke når jeg sætter link ind. jeg skriver bare linket og trykker på return, og så virker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.