Shibby skriver:
Det var faktisk ikk så galt..Jeg har set klinikke ri kbh vhor et løft kostede 15.000,vil gerne ha fikset mine inderlår hvis det bliver nederen efter vægttab. Frygter lidt hvordan jeg kommer til at se ud,men hurra for knive og læger! 
Misunder dig der er blevet opereret..Du har fået det jeg drømmer allermest om! Tror de fleste der bicther over malous operation er folk der er bitre på hendes udseende eller jaloux på at hun fik råd til de bryster hun har ønsket sig. Hun er en flot pige med flotte bryster og heldige hende
Ja, jeg tror desværre også tit der er noget jantelov ind over....desværre.
Nej, jeg synes heller ikke det er så galt og jeg valgte endda det dyreste sted i danmark, men hun er også den bedste...
mine bryster var så også meget ødelagte og havde det lidt sådan at jeg ikke ville gennemgå en operation og så risikere at det bare blev endnu mere grimt...men jeg har ikek fortrudt et sekund..du skal glæde dig, det betyder så meget mere end mand regner med.
Jeg kan i hvert fald sagtens unde en pige at få lavet bryster, ville selv være ked af hvai jeg havde en lille bitte barm, men heldigvis kunne jeg nøjes med et løft...
Hvad skal du have lavet når du har tabt dig...lår, bryster, mave eller?
Jeg fik jo også suget fedt...det der fedt der lægger sig dybt...som feks ridebukselår, det er umuligt at tabe...ogd et lignede jo jeg ved ikke hvad..
KNus..
Anmeld