Puuuh.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Shibby

Well.. Der vil altid være kvinder syntes det er nederen at mødre viser sig frem når de har fået titlen mor.. Hva så med camilla henriksen fra de unge mødre. Hun har lige været i ekstrbaldet hvor hun stod med et par dildoer i sexet kostume. Er det også forkert fordi hun er mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Aves.

morethanperfect skriver:

Jo hun skal da hvis det er det hun vil .

Men syns det er ærgerligt hvis hun gør det for opmærksomhedens skyld .. For syns det virker sådan . Men hvis hun gør det for at få det bedre med sig selv, ser jeg intet galt i det .. 

Jeg skal indrømme at jeg da fik købt en del nedringede bluser og en masse bikinier da jeg fik min krop lavet....og det var sjovt nok kvinderne der havde mest rynken på næsen af at jeg fik lavet bryster og mave...dem der mener man skal være som man er...

Jeg kan ikke forstå din tankegang...og ingen kender hendes bevæggrunde...men tænker det er som de fleste andre kvinders...man er ked af de man er blevet og vil gerne føle sig lækker igen..

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

Jeg skal indrømme at jeg da fik købt en del nedringede bluser og en masse bikinier da jeg fik min krop lavet....og det var sjovt nok kvinderne der havde mest rynken på næsen af at jeg fik lavet bryster og mave...dem der mener man skal være som man er...

Jeg kan ikke forstå din tankegang...og ingen kender hendes bevæggrunde...men tænker det er som de fleste andre kvinders...man er ked af de man er blevet og vil gerne føle sig lækker igen..

selvf, vil man være lækker igen men syns bare ik man behøver vise sig selv frem på den måde

Anmeld

8. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Jeg har heller ikke noget imod man får lavet bryster. Hvis man er kede af sine bryster er det en super ide! Det der nok irriterer mig mest, er at hun altid tuder over hun ingen penge har og derfor plager sin mor om penge :/. Moderen sagde pengene skulle bruges fornuftigt men alligevel får hun en operation ...Men vi ved jo heller ikke, hvad de har aftalt eller noget.. Men tror bare det er derfor det irriterer mig..Eller fordi det bare er hende. Hun har gjort mange dumme ting. Så måske er jeg bare for hurtig til at dømme hende. Man bliver vel også påvirket af medierne.

Anmeld

8. marts 2011

signe.

jeg er ung mor - og jeg skal også have lavet bryster når pengene er sparet op. har altid været et stort ønske. jeg har aldrig haft særligt store bryster, og jeg gør det udelukkende for min egen skyld. og tror da også helt sikkert at jeg kommer til at " vise dem frem" måske ikke lige i et blad, men da gern e i bikini på stranden.... det jo en gave man giver sig selv.. man viser også ofte nye sko frem

Anmeld

8. marts 2011

FruHolm <3

at hun har fået lavet bryster skal hun have lov til, synes personligt ikk de passer til hende men det er bare sådan det er .

blev bare utrolig harm da hun sagde" Tino sover ved min søster fordi han ikk har sin egen seng" og så vælger hun at bruge penge på bryster istedet for at give Tino hvad han mangler så han kan få det godt. (det var så bare endnu en grund til hun ikk skulle have barn)

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Saphiira skriver:

Jeg har heller ikke noget imod man får lavet bryster. Hvis man er kede af sine bryster er det en super ide! Det der nok irriterer mig mest, er at hun altid tuder over hun ingen penge har og derfor plager sin mor om penge :/. Moderen sagde pengene skulle bruges fornuftigt men alligevel får hun en operation ...Men vi ved jo heller ikke, hvad de har aftalt eller noget.. Men tror bare det er derfor det irriterer mig..Eller fordi det bare er hende. Hun har gjort mange dumme ting. Så måske er jeg bare for hurtig til at dømme hende. Man bliver vel også påvirket af medierne.

Helt enig 

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Mor-til-Hasse skriver:

jeg er ung mor - og jeg skal også have lavet bryster når pengene er sparet op. har altid været et stort ønske. jeg har aldrig haft særligt store bryster, og jeg gør det udelukkende for min egen skyld. og tror da også helt sikkert at jeg kommer til at " vise dem frem" måske ikke lige i et blad, men da gern e i bikini på stranden.... det jo en gave man giver sig selv.. man viser også ofte nye sko frem

Endnu engang .. Jeg skal også ha lavet bryster .. Men vil ikke stille mig op i et blad på den måde .. Og slet ikke når vi kender hende fra de unge mødre .. Det gir mig et helt forkert billede af hende syns jeg .. 

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

sarah Foged skriver:

at hun har fået lavet bryster skal hun have lov til, synes personligt ikk de passer til hende men det er bare sådan det er .

blev bare utrolig harm da hun sagde" Tino sover ved min søster fordi han ikk har sin egen seng" og så vælger hun at bruge penge på bryster istedet for at give Tino hvad han mangler så han kan få det godt. (det var så bare endnu en grund til hun ikk skulle have barn)

Ja det syns jeg også var plat . Men kan jo være de har fået resten af pengene i mellemtiden

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Det var mest igår, da der var DUM... Og pigebarnet står og siger: Når der kommer forsikringspenge fra BRANDEN, skal jeg have nye bryster... ?!?! SCUUUUUZY!!! Men er det ikke meningen at man skal etablere sig et nyt hjem for pengene???
Er det så fordi hun regner med at det er nemmere at få en mand, med store sili-babser og hun så derfor ikke behøver at få sit et ordenligt hjem???...
HJernedøde kælling... (jeg plejer ellers ikke at bruge store ord om andre kvinder. Men jge har bare INGEN respekt for malou stella...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.