channie-g skriver:
hvorfor valgte hun og få det fjernet så sent???
hun havde fået foretaget en medicinsk abort tidligere og begyndte også at bløde, men der har åbentbart været to.. for hun fortsatte med at være gravid, og det var så det andet foster der var derinde... (tror nok det var sådan) hun blev scannet og undersøgt før den sene abort.. og der blev hun jo skønnet til at være 5 mdr henne.
hun havde et alkoholproblem og hashmisbrug (det har hun ikke længere) og hun følte ikke at hun havde lyst til at få et barn. det har hun aldrig haft og hun er også steriliseret nu.. det er så en anden sag.
men hun tog nemlig til Ribe og snakkede med en psykolog og nogle andre tror jeg.. jeg var ikke med så jeg ved ikke helt præcis hvordan det foregik..
men jeg var på sygehuset hos hende hele dagen og jeg var der da hun fødte barnet. og jeg så det var levende og rimelig stort.. hun sad på et toilet hvor der var et bækken nedenunder som barnet røg ned i og så blev der lagt låg på og barnet blev taget væk... og lagt til at dø i skyllerummet..
min fars kærestes datter fik foretaget en lignende abort da kommunen nægtede hende at beholde barnet hvis det blev født.. (den historie har jeg ikke styr på andet end at det foregik på samme måde som med hende jeg kender)
Anmeld